Jeg har handlet med en virksomhed som nu er ophørt og i forbindelse med moms-kontrol vil jeg gerne undersøge om de nogensinde har været momsregistreret.
Når jeg slår deres CVR-nummer op hos SKAT er de ikke momsregistreret da virksomheden er ophørt, men er intereressede i om de var det da jeg handlede med dem.
Er der nogen måde hvorpå jeg kan slå op "bagud" i tid?
Jeg mener du kan se det i cvr.dk under dens cvr nr og historik. Hvad skal du bruge det til? Det er jo kun din pligt overfor udenlandske, ikke danske, men tror du der er svindel kan du jo også anmelde til skat
vh John Hannover
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
du kan under registrering og historik se deres reg historie herunder moms - bedre kan jeg ikke sige - ellers hvis det er anmeldt for snyd, så er der nok ikke mere at gøre med mindre DU er svindlet hvor den del kan pollitianmeldes
vh John Hannover
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Jeg har handlet med en virksomhed som nu er ophørt og i forbindelse med moms-kontrol vil jeg gerne undersøge om de nogensinde har været momsregistreret.
Når jeg slår deres CVR-nummer op hos SKAT er de ikke momsregistreret da virksomheden er ophørt, men er intereressede i om de var det da jeg handlede med dem.
Jeg har selv lige slået et par firmaer op, jeg har handlet med:
1. Er ophørt efter erklæring (IKKE MOMSREGISTRERET)
3. Er under tvangsopløsning (IKKE MOMSREGISTRERET), men var det heller ikke før tvangsopløsning.
Er det kontrol fra SKAT, du er ude for?
Alle mine leverandører fra DK bliver checket, jeg vil ikke hænge på en regning fra SKAT pga manglende momsregistrering. Ingen registrering intet samarbejde.