Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Postnord gebyr

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 12
Fra  Kølemøbler.dk ApS Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Overvejede at starte en lille dropshipping virksomhed, oveni den anden forretning jeg allerede har. 

Hvad er smartest, angående opret af nyt ApS og Holding, hvor den eksisterende virksomhed (også ApS) så skal over i ?

Og til topic, hvis man dropshipper fra Kina, hvordan kan man betale toldgebyr, så ens kunde ikke får det ?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47140
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:45

SimonsenPer:
Og til topic, hvis man dropshipper fra Kina, hvordan kan man betale toldgebyr, så ens kunde ikke får det ?

Ja du tilmelder til IOSS som du kan google - du konkurrer med Temu og masser af andre tilsvarende

SimonsenPer:
Hvad er smartest, angående opret af nyt ApS og Holding, hvor den eksisterende virksomhed (også ApS) så skal over i ?

det kræver godkendt revisor og anpartsombytning mm

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 12
Fra  Kølemøbler.dk ApS Skrevet kl. 23:50

Tusind tak for svar. 

Korrekt, man konkurere mod TEMU osv. Men man sælger under danske regler. Hvilket mange gerne vil have.. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47140
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:08

SimonsenPer:

Tusind tak for svar. 

Korrekt, man konkurere mod TEMU osv. Men man sælger under danske regler. Hvilket mange gerne vil have.. 

ikke uenig men jeg tror, så længe du ikke leverer fra dansk lager, men får sendt direkte fra Kina med den lev. tid der er, så er det svært. Temu er også underlagt danske/EU regler - og tror dine kunder DU er bedre til at kontrollere, at det som sendes direkte fra Kina til dem - er et hak bedre end det Temu sælger, er for mig spørgsmålet 

Havde du varen hjemme, ville det give mig en helt anden følelse af, du nok havde kontrol med alt, men den følelse er ikke samme når varen kommer direkte fra kina producenten . hvor CE mere betyder China Export end en EU standard

Det er jo bare at prøve, god vind med det

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)