Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til SEO

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 22. Nov 24
Indlæg ialt: 2
Fra  smartscan Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er igang med at prøve at optimere min hjemmesides SEO, og prøver at fikse forskellige parametre på alle mine sider. Jeg har læst at der helst skal være minimum mængde tekst pr side, men for nogle sider giver det ikke rigtigt mening at skrive alt den ekstra tekst. Ville det være bedre bare at fylde på eller kan jeg godt bare lade dem blive som de er?
Fra Korsør
Tilmeldt 10. Nov 23
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 19:55

Har du fået hjælp ?

Tilmeldt 19. Jun 23
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:07

Nej, du skal ikke bare fylde på, teksten skal være relevant.

Men i nogle tilfælde kan du også skrive et faq-afsnit med svar på spørgsmål, som folk ofte stiller om dit emne

Det giver teksten fylde, samtidig med at du har chance for at blive fundet på en hel del flere søgeord. 

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Nov 23
Skrevet kl. 13:34

Skal jeg forstå det korrekt, at undersider eller sektioner kun skal oprettes, hvis man kan lave en FAQ? Det er ret interessant.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1745
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 17:59

Igen misforstår du indlægget.

Prøv at oversæt det er UK, så du ikke kommer til at svare komplet forkert - Jeg er med på du bare gerne vil hjælpe.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Nov 23
Skrevet kl. 18:09
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nu stopper du!

Fra Kerteminde
Tilmeldt 25. Nov 24
Indlæg ialt: 1
Fra  Magelig ApS Skrevet kl. 07:58
Det er en rigtig god overvejelse, du har gjort dig, og det afhænger af, hvilken type sider der er tale om, og hvad deres formål er.

Generelt set anbefales det at have en vis mængde tekst på siderne for at give søgemaskinerne noget at indeksere og for at kunne rangere på relevante søgeord. Men kvaliteten af teksten er vigtigere end mængden. Hvis det ikke giver mening at tilføje ekstra tekst, kan du overveje disse alternativer:

Brug FAQ-sektioner: Hvis det er svært at tilføje meget tekst, kan du i stedet inkludere en sektion med ofte stillede spørgsmål. Det giver både brugerne og søgemaskinerne værdifuldt indhold uden at virke overfyldt.

Visuelle elementer og beskrivelser: Hvis det er en produktside eller en anden type side, hvor tekst ikke er oplagt, kan billeder, infografikker eller videoer suppleres med korte beskrivelser eller billedtekster.

Intern linkbuilding: Sørg for, at siden er godt integreret i din interne linkstruktur. Links fra andre relevante sider med tekst kan hjælpe med at forbedre dens SEO-værdi.

Meta tags og struktureret data: Selvom der ikke er meget tekst på selve siden, skal du sørge for at optimere titler, meta descriptions og bruge struktureret data, hvis muligt. Det hjælper søgemaskinerne med bedre at forstå sidens formål.

Skjult tekst i tabeller eller dropdowns: Hvis du har brug for ekstra tekst, men ikke ønsker at overfylde siden visuelt, kan du placere yderligere information i f.eks. "læs mere"-sektioner eller dropdowns.

Hvis det er sider, som primært er navigationssider (f.eks. kategorisider), kan de godt klare sig med mindre tekst, men du skal stadig sikre, at der er en klar hensigt og relevans for brugeren.

Så kort sagt: Fyld ikke tekst på bare for at fylde. Det er bedre med kort, men værdifuldt indhold, der understøtter sidens formål og er nyttigt for dine besøgende. 😊
Tilmeldt 9. Dec 21
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 01:16

Et værktøj vi bruger er Ahrefs - de har en gratis version, som giver de mest væsentlige pin-points til indledningsvis SEO-optimering :-)

https://www.linkedalibi.com | LinkedIn Outreach Engagement

Tilmeldt 10. Mar 25
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 15:12
Der er riiiigtig meget der ligger i SEO.

Prøv at gå herind: magicweb.dk/test-din-hjemmeside

Her kan du teste din hjemmesides SEO uden at betale eller give kontaktoplysninger.

Https://www.magicweb.dk - Byg en hjemmeside, blog eller webshop til din virksomhed

Fra København
Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 265
Fra  CoolStuff SPAMfighter ApS Skrevet kl. 08:43

Nap nogle af de gratis SEO kurser - det får du meget mere ud af end at spørge her ærlig talt :) 

Patrick T. Rasmussen

Ekstern Marketingchef

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)