Du skal bare have sendt den mail asap! Selvom man evt er uenige om udførelsen af et stykke arbejde, må man ikke tilbageholde andres ejendele. Det er kun fragtfirmaer og udlejere af f.eks depotrum, som har denne klausul i deres betingelser. Så bare send en mail, og derefter få en advokat eller rådgiver på sagen! |
Kunde tilbageholder værktøj
Dags dato blev alt værktøj udleveret med politiets hjælp. Det var ret let, da det jo stred imod nærmest alt, at hun tilbageholdte værktøjet. I mellemtiden er der så dukket alverdens ting op, som kunden mener skulle “kompenseres” for, så nu er jeg på jagt efter en uvildig byggerådgiver som kan besigtige sagen. Er spændt på hvorvidt nogle vil tage den, da der jo udelukkende er billeder og forklaringer at lave en vurdering på, da nærmest 90% er ændret siden min sidste svend forlod pladsen. Kunden er pt af den overbevisning, at alt det hun har sat sin nye tømrer til at lave, skal betales af os… så nu går sagen ind i en ny fase. Jeg skal nok holde panelet opdateret, hvis det har interesse. |
Jo tak god vind med det - John Hannover |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
- og ja, der er mange måder at udføre konstruktionsmæssige ting på, nogle nyere end andre. Vi var 3 afsted for at lave denne bærende konstruktion, og jeg tænker ikke vi - umiddelbart - alle 3 har været lige dumme 😂 Men nu kommer der en uvildig på (hvis jeg kan finde en der er villig til kun at have billeder af den tidligere konstruktion), og så tages den derfra. Kunden er dog af den overbevisning, at der bare skal være carte blance og en blankocheck der betaler hvad den nye tømrer har bestemt sig for. Der er nok en der får sig en brat opvågnen i dén henseende. Nu ser vi. Skal nok holde panelet opdateret 😊 |
med bærende konstruktion har du vel, ud over de billeder, selve din konstruktionsberegning (med bæreevne) som matcher med de materialer og metoder du har anvendt, så det bør være til at bevise vh John Hannover |
- fjern vindue på 155x155… - placer lodpost på hver side til at skrue fast i… - indsæt vindue på 155x155! |
jeg er hverken tømrer eller bygningskonstruktør, men jeg ved da, at et sådan vindue jo godt kan være forkert fra start og i virkeligheden ikke kunne understøtte vægen over vinduet Jeg har selv fået skiftet et 4,5 x 2 meter vindue med en enkelt sprods i midten, og da de skiftede det, sagde de på forhånd, at det ikke kunne bære muren over og der skulle sættes en dipper ind over vinduet, som sidder i gavl og understøtte muren + taget der hviler på gavlen. det var en simpel dipper i 5 m længde formet som en murstensrække så den ikke ses Jeg ved så ikke, om man kan sige, når man skiftet er samme som før, så kan man undlade en sådan undersøgelse, men jeg ved, at I mit fald var det helt ret - da jeg inden lige fik en gratis vurdering fra en byggesagkyndig i netværket Just saying vh John Hannover |
Nontheless kan enhver med en smule forstand på det der “tyngdekraft” sige sig selv, at hvis noget bliver 3-6 cm lavere i højden, bliver det pænt svært at få sat noget ind af samme størrelse igen. 😊 |