Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Finde gamle varer i Coop´s Supermarkeder

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Oct 24
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Alle Læsere af dette forum

I kan få en Gratis plade Chokolade som belønning, hvis i finder gamle varer i 365discount og i kan i Super Brugsen også få en gratis plade hvis i finder en masse gamle varer der. Der er mange penge at spare hvis i finder en masse gamle varer. Jeg har selv været Elev i Klar Til Start for 11 år siden og jeg ved at de i Coop´s supermarkeder som udgangspunkt i 365discount og i Super Brugsen giver en plade Chokolade hvis man finder for gamle varer og i Kvickly giver de et Brødkort som udgangspunkt. Der kan være enkelte butikker der gør det anderledes men de fleste har et udgangspunkt at give af. og Det er Chokolade i 365discount og i Super Brugsen og i Kvickly et Brødkort så man kan få gratis Brød hos bageren. Jeg vil anbefale jer at i udnytter at få tingene gratis i Coop´s supermarkeder indtil at de ændre udgangspunktet til at være op til den enkelte butikschef og ikke mere fra kædens side
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12777
Skrevet kl. 11:59 | Låst
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 1 person

Hvad er det du vil den debat ?? 

Tilmeldt 23. Oct 24
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:36 | Låst
Husker tilbage til 1990erne. Der fik du et gratis nyt produkt, identisk med det du fandt. Tenker der er mange som fandt gamle vare hvis det i dag er ændret til en plade chokolade haha.
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15028
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:20 | Låst

Underligt indlæg... 

Når det er sagt, så ved alle, som har arbejdet i en dagligvarebutik, hvor kreative nogle kunder er med at gemme varer, så de komisk nok bliver for gamle. 

Og derefter kan begynde at brokke sig over, at de har fundet "gamle" varer...

Tilmeldt 23. Oct 24
Skrevet kl. 20:05 | Låst
Gennemsnit 1.0 stjerner givet af 1 person
God point. Tenker du er en god forklaring på hvorfor den praksis er stoppet. Med hensyn til indlæg. At folk er underlige og annerledes er ikke nødvendigvis en negativ ting. Vi er alle forskellige.
Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:36 | Låst

Peter:
At folk er underlige og annerledes er ikke nødvendigvis en negativ ting. Vi er alle forskellige.

Der er tale om et iværksætter forum, hvor man kan hjælpe hinanden.

Så når nogen opfordre til, at man kan skade andre virksomheder, så er et indlæg underligt og malplaceret. 

Der deles jo heller ikke fif til, hvordan man kan snyde kunderne herinde, og samtidig mere eller mindre slippe afsted med det...

Fra Aarhus
Tilmeldt 24. Oct 24
Skrevet kl. 10:02 | Låst
Godt at vide
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1141
Skrevet kl. 17:09 | Låst
Gennemsnit 1.0 stjerner givet af 1 person

Skade på en virksomhed hvad mener du? Det er jo en genial måde at slippe for at få et usundt forhold til Fødevarestyrelsen. Jeg mener at datoerne er der jo af en grund. Plus det er det jo også genial marketing. Jeg mener tænk hvis du brugte en halv lørdag på at lede den lokale 365 igennem for datovarer. Hvad ville du gøre når du opdager at du ikke har fundet en eneste datovare? Købe noget Chokolade på vej ud! Bare indrøm det... 

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:20 | Låst

Lurks in the dark:

Skade på en virksomhed hvad mener du? Det er jo en genial måde at slippe for at få et usundt forhold til Fødevarestyrelsen. Jeg mener at datoerne er der jo af en grund. Plus det er det jo også genial marketing. Jeg mener tænk hvis du brugte en halv lørdag på at lede den lokale 365 igennem for datovarer. Hvad ville du gøre når du opdager at du ikke har fundet en eneste datovare? Købe noget Chokolade på vej ud! Bare indrøm det... 

Hvis du havde arbejdet i et supermarked, ville du vide, at nogle kunder bevidst gemmer varer, typisk brød, mælkeprodukter eller kødvarer, for derefter at finde det frem nogle dage senere, hvorefter det er gamle varer. Og så vil de have en belønning... 

At folk finder nogle gamle varer, imens de handler er fint, men det er jo bare ikke den gruppe, som trådstarter appellerer til... 

Hvem gider bruge en time på at lede et supermarked igennem for gamle varer, for derefter at få en plade chokolade? Havde du fjernet ukrudt hos naboen, kunne du efter en time købe 2-5 plader chokolade (afhænger af mærket). 

Det ville give et langt større udbytte for den tid, som der er forbrugt...

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)