jeg er et nystartet firma og leder efter leverandør til mærkevarer, er der nogen som kender nogen tager imod alt hjælp lige nu det er ligemeget hvilket land bare det er ægte mærkevarer Tak på forhånd |
Hjælp til leverandør
Jeg ved ikke hvorfor du tro at folk vil give dig deres leverandør, det er nåde af det dyrebareste i en virksomheds da det jo dem de lever af.. og hvem vil have lyst til at få en konkurrent der bruger sammen leverdør. så der er ikke anden for en du må bruge vores alle sammen gode ven google og søge Det er ikke så svært at finden en om den så er god eller ej det er så nåde anden.. så kan du jo også se om det er de produkter du har lyst til at sælge. God jagt.. |
|
Det er da på ingen måde svære end at finde andre leverandører. Men det kræver naturligvis hårdt arbejde og til tider opfindsomhed. Men hvordan forventer du iøvrigt at nogen skal kunne hjælpe dig når du kun skriver mærkevare?? vi har jo ingen chance for at vide om det er sko, sportsvare, bolig indretning, eller noget helt andet du søger. |
|
Der findes en del leverandør men ud fra det du skriver kan jeg ikke afkode om det er sokker eller bukser, kort og godt alt for bred et søgning, og søger du på den måde på goolge finder du ingen ting. eller jo der er bare for meget data til jeg tro du har være alle sider igemmen, du er nød til at være lidt mere mål rette i din søgning. der er folk der bruger år på at finde den leverdør, så er der folk der falder over dem ved et tilfælde.. da jeg bare søge på nette fandt jeg denne her babezlondon.com som du kan se.. men igen ved jeg ikke hvad du søger. Brug lidt tid på at bestem dit søgning.. |
|
|
Eneste hjælp jeg kan give er, at du jo normalt skal kontakte dem der laver varen. Chanel, Mercedes, Hugo Boss osv. Dem kan du kontakte via deres hovedkontor der er let at google. |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
|