Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til leverandør

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 11. Oct 24
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 01:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle

jeg er et nystartet firma og leder efter leverandør til mærkevarer, er der nogen som kender nogen tager imod alt hjælp lige nu det er ligemeget hvilket land bare det er ægte mærkevarer

Tak på forhånd
Tilmeldt 11. Oct 24
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:18
Hej

Jeg ved ikke hvorfor du tro at folk vil give dig deres leverandør, det er nåde af det dyrebareste i en virksomheds da det jo dem de lever af..
og hvem vil have lyst til at få en konkurrent der bruger sammen leverdør.
så der er ikke anden for en du må bruge vores alle sammen gode ven google og søge

Det er ikke så svært at finden en om den så er god eller ej det er så nåde anden..
så kan du jo også se om det er de produkter du har lyst til at sælge.

God jagt..
Tilmeldt 11. Oct 24
Skrevet kl. 13:40
Det kan da være der er nogen producenter eller noget herinde der vil have solgt noget tøj eller nogen gamle virksomheder som kan jeg hjælpe andre, og det er meget sværere end du tror at finde en leverandør som sælger mærkevarer
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12777
Skrevet kl. 14:22

hadi mohamad:
det er meget sværere end du tror at finde en leverandør som sælger mærkevarer

Det er da på ingen måde svære end at finde andre leverandører. Men det kræver naturligvis hårdt arbejde og til tider opfindsomhed. 

Men hvordan forventer du iøvrigt at nogen skal kunne hjælpe dig når du kun skriver mærkevare??  vi har jo ingen chance for at vide om det er sko, sportsvare, bolig indretning, eller noget helt andet du søger.  

Tilmeldt 11. Oct 24
Skrevet kl. 21:05
Gennemsnit 1.0 stjerner givet af 1 person
Det er så også rigtigt, men søger bare tøj og sko osv bare påklædning, men nej det er sværere end du tror, det er meget nemmere at finde leverandør hvor du selv kan lave, for du skal kunne vide de ægte og du skal finde det rette tøj og der hører generelt rigtigt mange ting ind under det
Tilmeldt 11. Oct 24
Skrevet kl. 03:24
Hej igen..

Der findes en del leverandør men ud fra det du skriver kan jeg ikke afkode om det er sokker eller bukser, kort og godt alt for bred et søgning, og søger du på den måde på goolge finder du ingen ting. eller jo der er bare for meget data til jeg tro du har være alle sider igemmen, du er nød til at være lidt mere mål rette i din søgning. der er folk der bruger år på at finde den leverdør, så er der folk der falder over dem ved et tilfælde..

da jeg bare søge på nette fandt jeg denne her babezlondon.com som du kan se.. men igen ved jeg ikke hvad du søger.

Brug lidt tid på at bestem dit søgning..
Tilmeldt 11. Oct 24
Skrevet kl. 02:58
Tak jeg er lidt ny i det søger lidt alt tøj og jeg tager imod kritik og alt hjælp så tak, hvis su har flere måder du kan hjælpe på som fx at sige hvad jeg lidt skal søge på hvis jeg fx skal have overtøj og det skal være mærkevarer
Tilmeldt 11. Oct 24
Skrevet kl. 12:40
Hvis du søger efter overtøj hvad tænker du så på af mærkevarer..
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46909
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:41

Eneste hjælp jeg kan give er, at du jo normalt skal kontakte dem der laver varen. Chanel, Mercedes, Hugo Boss osv. Dem kan du kontakte via deres hovedkontor der er let at google. 

Du kan også være heldig at finde grossister - nogen der køber af mærkevareproducenten men ikke selv fremstiller, men det er meget vanskeligt, da mærkevare producenter IKKE vil sælge til hvem som helst - og vil styre marked og priser

Du må slet ikke købe hvis det er uden for EU og du ikke har selve mærkevareproducentens tilladelse. Det er parallelimport og forbudt

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 11. Oct 24
Skrevet kl. 12:58
Tænker lidt på alle slags mærker, men helst tøj som Ralph lauren, stussy, carhartt osv men er lidt åbent for alt lige nu
Side 1 ud af 2 (15 indlæg)