Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan jeg egentlig bruge Linkedin Premium til?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Taastrup
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Smile

Jeg aktiverede Linedin Premium abo. for at se hvem der har søgt på mit navn. En periode i sommer fik jeg 15 søgninger fra tre virksomheder. 26% af søgninger blev, jf. Linkedin, forestaget af personer med jobbetegnelsen, konsulent. Nu var jeg nysgerrig. 

I dag hoppede jeg på limpinden, tog imod tilbuddet, for nu vil gerne se hvem, der har været forbi mig. Jeg kunne se hat. Som i ingenting, der smager bare lidt af fugl.

Jeg fandt ingen af de tre virksomheder fra søgningen i sommer og ej heller de konsulenter, der angivet skulle have søgt på mit navn. Æv!

Har jeg sat næsen op efter noget, der ikke kan lade sig gøre eller var søgeresultat fx et udfald af noget auto-genereret søgning, der ikke bunder i noget reelt?

På forhånd tak og god aften derude

/Leon

Med venlig hilsen

Leon Nielsen

Tilmeldt 9. Dec 21
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:25

Jeg lytter lige med her :)

Tilmeldt 3. Jun 24
Indlæg ialt: 44
Fra  Gratis-hjemmeside.com Skrevet kl. 00:52
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 1 person

LinkedIn Premium giver dig adgang til at se, hvem der har besøgt din profil, men hvis folk har valgt at være anonyme eller delvist anonyme, vil du stadig ikke kunne se deres navn. Resultaterne kan også være påvirket af algoritmer og ikke nødvendigvis manuelle søgninger. Hvis du ikke får de oplysninger, du forventede, kan det være på grund af disse begrænsninger.

LinkedIn Premium giver dig også mulighed for at søge efter personer uden at løbe ind i begrænsninger samt sende beskeder til folk, du ikke er forbundet med via InMail. Derudover får du adgang til mere detaljerede analyser af, hvordan folk finder din profil gennem søgninger og interaktioner.

Opret en Gratis Hjemmeside: Https://gratis-hjemmeside.com/

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1140
Skrevet kl. 20:47

Du kan også støtte Microsoft. Og den AI de udvikler for at erstatte dig. 💀💀💀🙃🤣🤣🤣 Lol just kidding. 

Fra Taastrup
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 22:26
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 1 person

Tak for svar Smile

Det du mener er selvom linkedin med premium abo. lover at man kan se hvem der har søgt på ens navn, kan der være tilfælde hvor man ikke får et navn? Vælger den pågældende konsulent at være 100% anonym, kan jeg ikke se konsulentens navn, kun fra hvilken virksomhed, der er søgt fra, er det korrekt forstået?

Dvs, søgningen kan være reel nok, men konsulenten/-erne vælger blot at være anonyme?

På forhånd tak.

/Leon

Med venlig hilsen

Leon Nielsen

Tilmeldt 3. Jun 24
Indlæg ialt: 44
Fra  Gratis-hjemmeside.com Skrevet kl. 00:57

Ja, lige præcis Leon

Opret en Gratis Hjemmeside: Https://gratis-hjemmeside.com/

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)