Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til webshop konverteringer

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 25. Nov 18
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg driver en webshop der sælger teknisk isolering.

Produktet hedder Alu Thermo Quattro og er en refleksiv isolering.

Jeg forsøger at sælge til gør det selv folk og evt. Tømrermestrer.

Jeg har brugt en del tid og penge på både SEO og google ads, dog har jeg svært ved at opnå konverteringer på webshoppen.  PT hedder min konverteringsrate 0,5 procent.

Man kan vidst ikke poste links her men hvis i vil se min hjemmeside kan i søge på "Iso Team Danmark".

Hvis i har nogle kommentarer til min webshop eller tåd til at forbedre min konverteringsrate, vil jeg meget gerne høre dem. : )

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 555
Fra  HD Trading Skrevet kl. 20:37

Hejsa

Ville være nemmere med et link til webshoppen

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Tilmeldt 25. Nov 18
Skrevet kl. 22:24

Jeg prøver lige igen, her er et link til siden :)

iso-teamdanmark.dk

Dog kan jeg ikke få lov at poste et URL, af en eller anden årsag.

Tilmeldt 22. Feb 23
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 13:04
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 1 person

1. Hvis du har givet nogen penge for at lave "SEO" på din hjemmeside, skal du omgående bede dem om pengene tilbage - der er jo nærmest ikke skyggen af noget der er SEO optimeret på din side. Nogen ville måske argumentere for de 4-5 blogindlæg du har, er "SEO" relateret - men et par lav kvalitets ChatGPT skrevet indlæg, giver sku ikke meget på den konto.

2. Din hjemmeside er helt ærligt, forfærdelig. Din forside består PRIMÆRT af 1 stort billede med informationer omkring dit produkt - men billedet er så pixeleret (dårlig kvalitet), at man nærmest ikke kan læse det. Derudover er designet på siden generelt ikke særligt pænt - og det virker som en hjemmeside der er lavet lige efter krigen (WW2). Man kan sagtens få fine konverteringer på en grim hjemmeside, men der er sku for mange ting der bare ikke spiller her. 

Kan se det er en shopify store - der er helt sikkert en MILLION premade, shopify thema'er til 1-produkt's webshops

Find ledige udløbede/ledige domæner - https://thedomainrobot.com/dk

Tilmeldt 25. Nov 18
Skrevet kl. 17:59

Tak for dit svar.

Jeg har betalt ham 3500 plus moms i 3 måneder. Så det er ikke enorme mængder penge, jeg synes egentlig at den ser præsentabel ud, hvis man lige ser bort fra det pixelerede banner. Det har jeg selv lige fixet, dog er jeg ikke helt tilfreds med hvordan det ser ud på pc.

Teksten der er skrevet af chatgpt kan jeg godt være enig med dig i, den skal forbedres. 

Er det bedre at skrive teknisk sprog eller er det bedre med et mere uformelt sprog nu der handles på en webshop?

Hvis der er andet galt med den, sig endelig frem.

Og hvis du har råd til at forbedre konverteringensraten, vil jeg også gerne høre det.

Tak

Tilmeldt 22. Feb 23
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 19:34
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 1 person

Betaler du 3500 kr om måneden i 3 måneder? eller 3500 kr ialt? - Hvad får du PRÆCIST for dine 3500 kr? - chancen for han tager dig i røven er forholdsvis stor

Hvorfor loader din side alle mulige underlige cursors og gifs? fx. halloween-cursor-3.gif og iso-teamdanmark.dk/cdn/shop/t/2/assets/sparkle.gif

All dine billeder er uploaded som JPEG/JPG/PNG, de bør alle konverteres til webp

Hvis dit fokus er på at konvertere, hvorfor har du så ikke en side der fokusere på at sælge dit eneste produkt? de tager mig som MINIMUM 2-3 klik + et scroll at komme ind til dit eneste produkt.
Hvorfor har du overhovedet en arkiv side? (igen du har 1 produkt)
Hvorfor har du et banner med alle informationerne på forsiden (som man ikke engang kan klikke på for at komme ind til det faktiske produkt), når du istedet kunne ha en 1-product shop/theme

Om sproget på dine blog indlæg skal være teknisk eller ej - er du den der bedst kan svare på - sproget der bruges skal være til dem som potentielt kan være dine kommende kunder. Du skriver ikke blog indlæg til pøblen eller google - du skal lave hjælpende kontent, til folk der har en interresse i dit produkt (eller til folk du håber kan blive intesseret i dit produkt)

Find ledige udløbede/ledige domæner - https://thedomainrobot.com/dk

Tilmeldt 9. Mar 21
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 09:17

Jeg ser ingen grund til at tale om konverteringsrate med det antal besøgende, du har lige nu.

Hvis du allerede har investeret i SEO, undrer jeg mig over, hvorfor siden mangler tekstindhold og infografik. Med den authoritet din side har nu, vil du få meget svært ved at få besøgende på dit website. For at forbedre din rangering i søgemaskinerne skal du fokusere på at skabe kvalitetsindhold, der er målrettet din målgruppe. Jeg kan se, at du allerede er begyndt på bloggen. Pas på med pixelerede billeder og dødt autogenereret indhold. Fokuser på kvalitet, så kommer de besøgende - og konverteringerne.

UnikPlakat.dk | Dansk design og produktion af plakater i høj kvalitet. Vi laver alt selv.

Fra Århus
Tilmeldt 26. May 10
Indlæg ialt: 4
Fra  den Rigtige Mand Skrevet kl. 11:50

Kiggede lige på siden og blev ret forvirret. Som kunde bliver man ikke ledt hen til din (forudbestemte) destination - Mailsignup/ring op/køb. Min første indskydelse var at skynde mig videre. Ved første blik skal kunden få lyst til at læse videre. Hjemmesider skal primært designes efter hvad kunderne i nichen forventer at se. 

Siden loader langsomt hvilket sikrer dig en lav position i Google på dine søgeord - hvis du har nogle. 

Tilmeldt 20. Aug 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:36

Hey, ja hans pakke koster 2500 for SEO og 100o for google ads administration.

Det er muligt at det er for dyrt, jeg tænker heller ikke at det skal vare ved da det er en "dyr" post nå man er ny.

Der er ihvertfald kommet stigende trafik med ca 700 besøgende per måned og ca 13k der har set google ads annoncen. 

ift. de gifs du har nævnt, kan jeg ikke finde dem på siden, hvor har du set dem henne?

ift. billede formatet er det noteret, det får jeg fixet til webp format.

meningen er at sætte 3 produkter på, Aluthermo quattro, aluthermo tape og aluthermo lim.

tænker du at det er en fordel at have en "produktside" hvor man kan scrolle ned til de 3 produkter frem for at vælge i en dropdown menu?

det er en god ide med et link på banneret der fører til produktsiden, det fixer jeg lige.

tak for feedback

Tilmeldt 22. Aug 24
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 08:11

andreas8991:

Hey, ja hans pakke koster 2500 for SEO og 100o for google ads administration.

Der er ihvertfald kommet stigende trafik med ca 700 besøgende per måned og ca 13k der har set google ads annoncen. 

Her vil det jo være meget interessant at høre konverteringsraten for Google Ads alene og hvilke søgeord der annonceres på. 700 besøgende og 13000 visnoger betyder jo i bund og grund intet, hvis ikke der tjenes penge eller st det som minimum går lige op.

Man sigter jo typisk efter en konverteringsrate på 10%. Men det kan i nogle brancher være ret højt. Men jeg ville KLART have en forventning i din niche på mindst 3-4%. Så hvis ikke det har kastet 21+ salg af sig, så ville jeg være utilfreds.

Inden jeg kommenterer på SEO. Kan du så ikke uddybe hvad de 2500 i måneden indebære? 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)