Vil gerne lave hjælp et projekt skal ikk være så stort i starten, min plan er at jeg vil lave et mangerspil skal kunne være min.20bruger som skal kunne bruge dette website altså i starten og så efterhånden skal der nok kunne være nogle flere men i starten er det fint med 20 bruger
Det du skal kunne:
Hjælpe mig med at vælge den rigtige web løsning og så skal du kunne hjælpe mig med kode kan godt noget med html og sådan noget med, men er ikk så god så du skal kunne hjælpe mig med noget der og du må godt skrive hvorfor du skal være min hjælper til dette projekt
Kommer hverdag og kigger så bare skriv og så skriv vis du hellere vil kontakte mig per e-mail så kan jeg skrive den til dig
Men vis du kan det og vil hjælpe mig så bare skriv hurtig til mig
nej ikk sådan rigtig han skal bare give mig nogle råd og hjælpe mig med at vælg webhotel og så med nogle kode som jeg måske vil spørge om eller hvad jeg har lavet forkert vis det ikk er rigtig
Hvis du er så god til mysql burde du da også kunne et sprog tilhørende, men skidt.. mysql er nok noget man kan bruge i et spil hvor der skal gemmes data.