På Bryllup.dk har vi en forhandleroversigt og efterhånden som der kommer flere og flere links i oversigten, er jeg blevet bekymret for om vi på nogen måde rankes dårligere af Google.
Jeg har læst et sted, at man kan blive straffet, hvis Google tror at man er en "linkfarm" - bør vi tilføje "no follow" til de udgående links fra forhandleroversigten?
Svar på dit spørgsmål kan jeg ikke give .... det har jeg ikke forstand på!
Men du skal tjekke dit template i andre browsere end IE - din ellers flotte hjemmeside ser meget forkert ud i andre browsere.
- folk med en Mac eller med Mozilla Firefox på PC´en bliver også gift ;)
"no follow" er efter min smag .... men her er tale smag! ikke sagen. Du kunne evt. dele siden op i flere sider og skrive lidt tekst til hver forhandler. Forhandlerne ville blive glade. Det vil måske smitte af på dig.
Jeg tror det skyldes at du har valgt en større skrifttype end normalt – det sker også for mig hvis jeg gør det.Hvis du kører med normal skriftstørrelse, bør det ikke se sådan ud.Kan du prøve at gå ned i skriftstørrelse?
På min skærm er det sidste menupunkt "kontakt os" - på Mortens screendump er det rykket ned på næste linie og skubber dermed hele indholdet.