Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af virksomhed i Københavns lufthavn

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Aug 24
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 05:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
Jeg har en ide jeg gerne vil udfør men er helt blank på hvordan er regler osv og hvor skal man ansøg om at starte selskab inde i lufthavn
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12775
Skrevet kl. 07:20
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 1 person

københavns Lufthavn - mon så ikke det ville være en god ide at konkakte lufthavnen Tongue Tied

Tilmeldt 19. Aug 24
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:46
Ingen grund til ar være næsvis
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12775
Skrevet kl. 12:24

Ahk2403:
Ingen grund til ar være næsvis

Frem for at angribe andre, bør du nok kigge lidt ind ad.  Når du stille så naive spørgsmål må du finde dig i et svar også selvom du ikke kan lide at høre sandheden. Hvad er det lige der afholder dig fra at kontakte lufthavnen ???

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46898
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:49

På kontoret for Københavns lufthavn. Ring til deres omstilling, forklar kort hvad du  starte inde i lufthavnen og bed om at blive stillet om til den der har ansvaret for butiksarealer mm. Tal med den pågældende og få en aftale om personligt fremmøde

Der kan godt være ting du vil starte der kræver andre tilladelser - vekselkontor og bar f.eks har deres egne regler som gælde i lufthavn og alle andre steder, bare for at nævne et par stykker - salg af toldfri varer ligeledes noget der kan kræve andet og mere, end kontakt med udlejer i CPH lufthavn

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)