Jeg har været gift i små ti år med min kone og vi foretog ikke navnændring i forbindelse med at vi blev gift. Vi har fået børn i mellemtiden og deres navne er en kombination af vores. Nu har vi besluttet at vi gerne hedde det samme som dem. Jeg ejer halvdelen af nogle ApS sammen med en partner. Vi ejer holdingselskabet sammen, som så ejer de underliggende ApS og mit spørgsmål går på, om og hvis ja hvilke dokumenter der skal opdateres? - Skal ejerbogen for holdingselskabet f.eks. opdateres eller er dokumenterne der blev skrevet under med MitId fyldestgørende? Er der evt. andre ting der skal opdateres? På forhånd tak Mvh Nikolai |
jeg tør ikke sige om der er automatik ved navneændring. Der er det jo med sikkerhed ikke for ejerbogen I selv har, så der må I selv ændre, men check om reel og legal ejerregister skifter til korrekt navn og hvis ikke, så tror jeg da bestemt du må ind og gøre det manuelt - det må afhænge af, om det faktisk henter fra CPR register som I vel har fået ændring i, og det husker jeg ikke, men jo let at checke
vh John Hannover