Jeg er ved at registere min virksomhed, men da jeg endnu ikke er 18 år, har jeg søgt om tilladelse til Statsforvaltningen om at få registreret min enkeltmandsvirksomhed. De har dog brug for nogle oplysninger, og det har jeg nogle spørgsmål til :)
De skal have dokumentation på hvem der har forældremyndigheden over mig. Hvordan kan jeg dokumentere dette?
Desuden vil de have dokumentation for min formueforhold, herunder oplysning om, hvorvidt jeg har midler anbragt i en forvaltningsafdeling. Hvordan det? :)
Til sidst vil de gerne se en friholdelseserklæring, som er underskrevet af mig og mine forældre. Hvordan laver jeg sådan en, skal jeg kontakte en advokat/jurist vedrørende friholdelseserklæringen?
Håber der er nogle af jer, som ved noget om det her :) Glæder mig til at få virksomheden igang :D
Nu, hvor jeg er i gang med at lave et driftsbudget til det kommende år, mangler jeg oplysninger om forventede udgifter til revisor og advokat.
Jeg skulle gerne have nogle forretningsbetingelser til min virksomhed, er det noget man finder en advokat til? Hvis ja, hvad koster det typisk at få lavet forretningsbetingelser?