Nu har jeg det seneste år haft rigtig mange kontakter til leverandører Revisorer eller såkaldte revisorer og advokater mm. er jeg den eneste der oplever Ghosting altså manglende seriøsitet, besvarelse af telefon, mobil, mail. Manglende udfyldelse af forespørgsler og aftaler. manglende autosvar når de er på 3 ugers ferie kurser mm. Problemet er jo at man fordi man er ordentlig venter uforholdsmæssigt lang tid på folk uden det munder ud i noget brugbart. Er der andre der oplever det samme? eller er jeg bare blevet gammel og sur |
Jeg ved godt det er nederen, men det har jo også nogen gange noget at gøre med hvor mange penge man lægger i deres lommer.
Vores revisor sidder næsten altid på standby, både på firma og privattelefonen. Den advokat vi benyttede til at udforme nogle kontrakter var også ganske responsiv indtil han havde afleveret første udkast og sendt fakturaen. Rettelserne har taget meget lang tid at komme igennem.
Selvom alle også vil det bedste for sine kunder, skal jeg ikke påstå at være perfekt. Dem der lægger meget små ordre efter meget lange dialoger over flere dage/uger/måneder men så forventer at jeg bruger oceaner af tid på dem (den "besværlige" kunde), skal jeg desværre indrømme jeg sylter hvis det ikke er stort nok return. Så bruger jeg hellere tiden på den kunde der har lagt en stor ordre og som jeg forventer gør det igen eller som sender forretning min vej i form af referencer.
Penge køber indflydelse og taletid, det ved vores politikkere alt om!