Kort fortalt vil jeg gerne sælge IT sikkerhedsydelser til danske SMV'er. Jeg har et rimelig lille marketingsbudget og vil derfor helst ramme plet første gang. Stand på messer er ikke relevant lige nu og SEO er fint på langt sigt, men mit fokus er her og nu.
Det eneste jeg kender til er annoncer på FB, LinkedIn eller Google. Er der nogle der kender andre relevante kanaler (ift. den ydelse jeg vil sælge) eller der kan anbefale 1 af de 3 nævnte?
LinkedIn er ideel til B2B-marketing, da du kan målrette beslutningstagere direkte. Brug LinkedIn Ads til at nå ud til din målgruppe, og overvej også at deltage i relevante LinkedIn-grupper for at øge din synlighed og troværdighed.
ikke sikker på reklamer i sig selv giver det store - jeg tror faktisk du er ude i kold canvas salg - få adgang til beslutingstagerne via telefon først, og så på et kort møde, redegøre for problem og din løsning Lige den type der, TROR jeg ikke så mange vælger efter reklamer Referencer og nok også supervigtige at skaffe
vh John Hannover
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER