Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke salgskanaler er bedst til at finde beslutningstagere i SMV'er?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jul 24
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Råd søges.

Kort fortalt vil jeg gerne sælge IT sikkerhedsydelser til danske SMV'er. Jeg har et rimelig lille marketingsbudget og vil derfor helst ramme plet første gang. Stand på messer er ikke relevant lige nu og SEO er fint på langt sigt, men mit fokus er her og nu.

Det eneste jeg kender til er annoncer på FB, LinkedIn eller Google. Er der nogle der kender andre relevante kanaler (ift. den ydelse jeg vil sælge) eller der kan anbefale 1 af de 3 nævnte?

Tilmeldt 3. Jun 24
Indlæg ialt: 51
Fra  Gratis-hjemmeside.com Skrevet kl. 12:41

LinkedIn er ideel til B2B-marketing, da du kan målrette beslutningstagere direkte. Brug LinkedIn Ads til at nå ud til din målgruppe, og overvej også at deltage i relevante LinkedIn-grupper for at øge din synlighed og troværdighed. 

Opret en Gratis Hjemmeside: Https://gratis-hjemmeside.com/

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47156
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:27

ikke sikker på reklamer i sig selv giver det store - jeg tror faktisk du er ude i kold canvas salg - få adgang til beslutingstagerne via telefon først, og så på et kort møde, redegøre for problem og din løsning
Lige den type der, TROR jeg ikke så mange vælger efter reklamer
Referencer og nok også supervigtige at skaffe

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 17. Jan 14
Indlæg ialt: 15
Fra  HverdagsAI Skrevet kl. 19:01

Hvis dit marketing budget er lille og du ikke er interesseret i kold kanvas. Så vil det inden for de fleste brancher give mening at gøre følgende:

1. Optimere din hjemmeside, så den faktisk konverterer og folk får lyst til at kontakte dig.

2. Google Ads

Jeg er dog i tvivl om hvor mange søgninger er inden for din branche. Samt hvordan købsflowet normalt er. 

LinkedIn er bestemt også interessant, men det koster en del mere at komme i gang, grundet kreativer, justering mv. fra start. 

Venlige hilsner

Jacob

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)