Vi vil gerne igang med at sælge parti vare. Gerne inden for børnetøj og.legetøj. Vi tager på en del marker og loppe maler. Men hvor kan jeg komme i kontakt med en sælger,? |
Mener du en leverandør ??
Vi vil gerne igang med at sælge parti vare. Gerne inden for børnetøj og.legetøj. Vi tager på en del marker og loppe maler. Men hvor kan jeg komme i kontakt med en sælger,? |
|
Det lyder ikke til at du kender forskel på en sælger og en leverandør! Du bliver nødt til at være langt mere specifik mht. hvad det er du søger. |
Hvis du gør det, hvorfor skiver du så en sælger når det er en leverandør du søger. Du spilder vores tid med ikke at være specifik. |
Og hvad er "marker og loppe maler"? Skriv nu noget ordentligt. |
ja det er tynd indlæg men der findes folk med alvorlige handicap i skrivning, ordblinde og de ser det som "på markeder og loppemarkeder" når de skriver sådan - det hjælper dem ikke en gang, at gennemlæse flere gange - det ser ud som det skal - for dem. For de som virkeligt ikke helt forstår det, så søger hun en leverandør af varer - vist mest tøj, til markeder og loppemarkeder - men det er nu nok ikke via Amino man finder den slags vh John Hannover |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Hvis I søger på "køb restparti" på Google, så burde der dukke nogle hjemmesider op. Ellers er der også godt aktivitet i diverse grupper på Facebook, hvor der sælges restpartier. |
Ved du om du eller din virksomhed betaler for meget for jeres strøm?
Få op til 3 tilbud på billig strøm hos FindElpriser.dk ⚡