Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online booking system søges

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 06:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Min kone skal starte en selvstændig mobilfrisør og i den forbindelse søger hun/vi et nemt, driftsikkert og ikke for dyrt online booking system, så hendes kunder kan bestille tid på nettet, gerne noget hvor der er sms og/mail bekræftigelse.

Mvh

Nicholas

Nicholas Jensen
Tilmeldt 16. Mar 08
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 08:04

Min frisør anvender Hairtools, der - hvertfald fra kundens side - fungerer fint.

Booker min tid på nettet og modtager en email dagen før, og en sms et par timer før min frisørtid.

Har ingen idé om hvad systemet koster for frisøren.

Fra Roskilde
Tilmeldt 7. Jan 06
Skrevet kl. 08:24

Hej Dream

Tusind tak for den hurtige respons. Nu har jeg noget at gå efter.

God påske

Nicholas Jensen
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 16:36

jeg kan lave et fornuftigt system til dig....

se evt. en appetitvækker her: www.adweb.dk/haircut

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 21:55

Så tag lige et kig på Admind Hair, www.admind.dk eller http://www.pc-manden.dk/PagEd-index-topictoview-22.htm

Det er knap så 'fancy' som "det konkurrerende produkt", til gengæld er det efter min (ja, jeg er forhandler! Big Smile) væsentligt bedre og mere udbygget. Det indeholder udover bookingsystemet både aftalekalender, kasse og regnskabsprogram - og så er det så vidt jeg ved endda billigere end konkurrenten.

Fra Roskilde
Tilmeldt 7. Jan 06
Skrevet kl. 19:08

Hej Morten og cpufan

Min kone har kigget på dem alle tre, men det er kun hairtools, hvor hun kan se priser. Har I en ide om hvad prisen på jeres produkt er?

Mvh

Nicholas

Nicholas Jensen
Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 23:10

Jeg tror ikke at man kan købe bestillingsdelen alene, men hele pakken koster så vidt jeg husker kun 375,- pr måned.

Men ring til Admind på +45 70 20 18 76 og hør nærmere, Jette eller Gary vil gerne svare på spørgsmål, og de plejer også at være til at overtale til en demonstration.  Jeg havde gerne gjort det selv (eller måske snarere min makker, da det er ham der er Admind-ekspert), men det er lidt langt fra Nordjylland. 

Hvis I insistere på at få en mere jysk præsentation kan det dog klares via fjernsupport! Big SmileI det tilfælde kan I ringe til min partner Bjarni på 28 78 59 99.

- og så må vi nok hellere set at få nogen priser lagt ud til offentlig adgang...

Fra Tårnby
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 92
Fra  IsenTekst - Indhold til Internettet Skrevet kl. 01:33

Hej Nicholas

Jeg har selv kigget på www.geckobooking.dk. Det ser ud til at fungere godt og det koster 299 kr. pr md. ex moms. Jeg tror også, det er et godt bud til din kone.

Held og lykke med den mobile salon.

mvh

Henrik I.

Henrik A. Isen, Journalist DJ, iværksætter, webredaktør.
Indhold til Internettet: - IsenTekst.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)