Min kone skal starte en selvstændig mobilfrisør og i den forbindelse søger hun/vi et nemt, driftsikkert og ikke for dyrt online booking system, så hendes kunder kan bestille tid på nettet, gerne noget hvor der er sms og/mail bekræftigelse.
Det er knap så 'fancy' som "det konkurrerende produkt", til gengæld er det efter min (ja, jeg er forhandler! ) væsentligt bedre og mere udbygget. Det indeholder udover bookingsystemet både aftalekalender, kasse og regnskabsprogram - og så er det så vidt jeg ved endda billigere end konkurrenten.
Jeg tror ikke at man kan købe bestillingsdelen alene, men hele pakken koster så vidt jeg husker kun 375,- pr måned.
Men ring til Admind på +45 70 20 18 76 og hør nærmere, Jette eller Gary vil gerne svare på spørgsmål, og de plejer også at være til at overtale til en demonstration. Jeg havde gerne gjort det selv (eller måske snarere min makker, da det er ham der er Admind-ekspert), men det er lidt langt fra Nordjylland.
Hvis I insistere på at få en mere jysk præsentation kan det dog klares via fjernsupport! I det tilfælde kan I ringe til min partner Bjarni på 28 78 59 99.
- og så må vi nok hellere set at få nogen priser lagt ud til offentlig adgang...
Jeg har selv kigget på www.geckobooking.dk. Det ser ud til at fungere godt og det koster 299 kr. pr md. ex moms. Jeg tror også, det er et godt bud til din kone.