|
Nu er Dandomain nok en af landets dyreste webhotel løsninger - så hvis ikke deres support kan hjælpe hvem skulle så kunne? >> Jeg er ikke et sekund i tvivl om at det tekniske svar kan findes via Google, og jeg er også overbevist om at mange herinde på Amino kan svare på det. Den optimale løsning på problemet findes i en IIS baseret løsning - som kunden jo ikke har adgang til med mindre udbyderen har sat en komponent til url rewrite op i IIS og derfor er det i høj grad op til udbyderen at "spille" med for at få url rewrite til at virke - det er immervæk ikke småting og hvis man har gode nok søgemaskine placeringer bør man vælge såvel shopløsning som webhotel udbyder alt efter om det kan fastholde værdien af ens søgemaskine placeringer. >> Så er det rigtige spørgsmål til deres support vel nærmere hvorvidt et helt konkret modul er installeret på serveren, eller i hvilket omfang det er muligt at få det installeret. Det skulle de nok kunne svare på. Du skal altså ikke bruge en side som melder 404 til at varetage redirect - så kan du ligeså godt lade være med at gøre noget for det er det samme du opnår. >> Jeg snakkede ikke om at den skulde melde "404". Jeg sagde man kunne bruge en 404 handler. Hvis 404 handleren indeholder følgende kode melder den jo ikke 404 tilbage vel? <%@ Language=VBScript %> |
Tak for jeres kommentarer, jeg forsøger at tage fat i DanDomain Support igen. Jeg har testet deres shopsystem i hoved og numse, men det her var lidt sværere at teste, før jeg investerede pengene og redirectede domænet.
Vi må se, hvor hårdt det kommer til at gå ud over vores relativt gode placeringer på søgemaskinerne. Heldigvis er det da kun en hobbyforretning, som der ikke er nogle, der er økonomisk afhængige af.
Igen, tak for hjælpen
Jakob
Bliv gratis medlem