Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

RSS feed reader

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Tune
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken feed reader benytter i ???

Jeg vil gerne have en jeg kan bruge fra min usb stick så jeg kan have den med mig hele tiden...

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 16:27

iGoogle :)

Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 19:09
Jeg så gerne et program som er integreret i min Mac - men har endnu ikke fundet nogen med succes. Der må da findes noget som matcher Windows Vistas feature, hvor det kan ligge i højre side af skærmen?!
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 19:16

iGoogle :-)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 19:18

Også Igoogle, har dog problemer med at tilføje amino. Den vil ikke acceptere linket. Evt. nogen med et brugbart link?

Fra Viborg
Tilmeldt 15. Aug 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 20:01
Martin Kusk:
Jeg så gerne et program som er integreret i min Mac - men har endnu ikke fundet nogen med succes. Der må da findes noget som matcher Windows Vistas feature, hvor det kan ligge i højre side af skærmen?!
Jeg bruger bare den reader der er indbygget i Safari (eller hvordan det nu fungerer), og bliver hele tiden ajourført med nye indlæg via min bookmarks bar, der fortæller mig, at der er nye indlæg i et af mine feeds. Fungerer det ikke for dig?

soelver.dk - freelance illustrator 

Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 20:05
Njarh - ikke lige efter min hensigt, men jeg må lede videre - tak for det ellers :-)
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 22:11
Har fundet en rigtig lækker og gratis newsreader til Mac. Den virker også problemfrit med RSS feeds fra Amino :-D http://www.newsfirerss.com/download.php God aften folkens.
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)