Hej mester Jeg synes det er en fin side, og en udemærket idé.
Har ikke lige ledt efter stavefejl, men er der nogen skal de selvfølgelig rettes. Ellers synes jeg designet er pænt, og det hele er overkommeligt..
God vind! |
Vil du "vurdere" mit nye site/projekt?
|
// Jesper Skov
Hej Jesper Var lige kort forbi... har været oppe hele natten, så det blev en MEGET let gennemgang
![]() Du skrev Præmine... Hvilken PRÆMIE
![]() Kigger forbi når jeg har fået et par timer på øjet og kommer med en konstruktiv feedback...
Men lige en hurtig tilføjelse... beslut jer for om i vil bruge de/dem eller du/dig... personligt tror jeg i får det bedste resultat ved at være dus
![]() Eksempel:
"..Derfor kan vi også forsikre dem for, at vi ikke skjuler betingelser eller små stjerne for dig, og kan forsikre dem for - at du aldrig vil komme til at betale for noget, mod din egen vilje..."
Go Win...
![]() |
Tak for det, glæder mig til at høre fra dig, når du er vågnet op :P
Men ellers flot kritik, og det skal jeg nok få kigget på! Tak for det ;-) |
// Jesper Skov
Hej Jesper Som jeg umiddelbart læser det, så er fordelen for mig, at jeg kan få alle tilbud samlet på et sted.
Har du overvejet at tage en anden vinkel?
Min bekymring ved at tilmelde mig sådan en tjeneste, er alle de andre ting, som medfølger ved siden af såsom tilbud, som jeg ikke er interesseret i.
Noget der kunne få mig til at melde mig under fanerne var, at jeg kunne få tilbud, som ikke kunne findes andre steder.
Det vil sige, at når pengeautomaten lover alle andre en rente på 12,5%, så kan du sige, at folk der låner igennem din side får gebyret refunderet eksempelvis.
Altså ehhh brug fantasien
Men ellers udover et par stavefejl her og der, så er siden overskuelig. Med hensyn til konceptet, så skal du passe på, at du ikke læner dig op at de kedelige jatak.dk etc, hvor min postkasse bliver bombarderet med reklamer og gode tilbud, som drukner i hinanden.
Klø på |
Min umiddelbare reaktion ville være at piske videre til et andet sted, jeg skal jo tænke mig om og være nysgerrig for at finde ideen i det. For mig at se er der ALT for meget tekst med småt på forsiden. Det her handler om TILBUD og UDSALG (ikke tilbud og udsalg, hvis du forstår) og så skal der altså meget mere slagkraftige midler i brug.
Jeg har lavet nogle reklameaviser og der er helt klart forskel på at lave dem for en discount-butik og for en mærkevare-butik. Hvbis du vil slå på de rigtigt billige tilbud, så skal du også bruge det farve og symbol sprog som vi forbinder med dsicount-reklamer.
- just my 2c |
|
// Jesper Skov
Ok, så længe det bare er et bevidst valg! Men jeg ved med mig selv at jeg ikke gider at læse længere tekster på en forside. Hvis jeg er interesseret i at læse "det med småt", så er det acceptabelt at jeg skal klikke mig frem til det, men det er ikke lige forsidestof efter min mening.
Jeg ser f.eks ofte licensaftale ifm. installation af programmer, men det er da yderst sjældent at jeg læser dem igennem inden jeg ''accepterer''.
Min bekymring går på, at jeg ikke tror at jeres kunder vil føle sig kaldet til at lede efter muligheden for at få tilsendt de gode tilbud, hvis de mødes af en sådan tekstmængde på forsiden.
Det er al ære værd at I gerne vil fremstå med en ''lidt bedre kvalitet'', men jeg tror bare ikke at det passer til de personer, der ville være interesseret i at bruge jeres tilbud.
(og så er der forøvrigt kun eet f i professionelle - jeg ved det, for jeg har lige fanget den samme brøler i en sidste korrektur på en brochure jeg selv havde lavet. Pyha, tæt på! |
Hej Jesper,
Først og fremmest synes jeg din ide er rigtig god. Keep up the good work :-)
Jeg har lige rettet lidt i dine stave og komma fejl:
1. Nettet er fyldt med masser af gode tilbud og konkurrencer, som til tider kan være meget svære at finde frem til
--> Jeg ville nu bruge "der" istedet for "som"
2. Derfor kan du nu ved hjælp af DitTilbud.dk, nemmere holde styr på de absolut bedste tilbud og de vildeste konkurrencer.
--> Enten skal kommaet helt væk eller også, da sætningen "ved hjælp af Dittilbud.dk" er en indskudt sætning, ville jeg derfor mene, at hele sætningen skal skrive således:
--> Derfor kan du nu, ved hjælp af DitTilbud.dk, nemmere holde styr på de absolut bedste tilbud og de vildeste konkurrencer.
3. vi guider dig smertefrit igennem, give dig goderåd og hjælper dig til hver en tid.
--> "Vi" med stort
--> "give" = "giver"
--> "goderåd" = "gode råd"
4. Det hele lyder alt sammen utroligt, men endnu mere utroligt er det, at det alt sammen er 100% gratis!
--> Synes det lyder forkert: "Det hele" og "alt sammen" siger det samme.. Drop "alt sammen"
--> "lyder" = Synes jeg er forkert, da man læser det. Brug hellere "virker".
Sætningen lyder bedre sådan: Det hele virker ret utroligt, men endnu mere utroligt er det, at det hele er 100% gratis!
5. Det er en service som man ikke kan gå glip at, derfor så skyd dig at tilmelde dig, ved at klikke her
--> Drop "som"
--> "at" = "af"
--> "skyd" = "skynd"
--> Ikke noget komma mellem "dig" og "ved at klikke her"
--> Og så er sætningen egentlig også helt forkert
Jeg ville skrive: "Det er en service man ikke kan gå glip af. Skynd dig derfor og tilmeld dig ved at klikke her"
6. Som medlem af DitTilbud.dk er du fremover som noget enestående, hele tiden, helt automatisk med i en fantastisk konkurrence!
--> Jeg synes sætningen lyder bedre sådan:
"Som noget helt enestående, vil du som medlem af DitTilbud.dk, hele tiden og helt automatisk deltage i vores fantastiske konkurrencer."
7. Som medlem af i vores gratis tilbudsklub, er du altid sikker på altid at være blandt de første, som ser de gode tilbud.
--> "af i" kan man ikke sige.
--> "altid sikker på altid" går heller ikke
Sætningen bør derfor skrives således:
Som medlem i vores gratis tilbudsklub, er du altid sikker på at være blandt de første, der ser de gode tilbud.
(Det kommer også lidt an på, HVAD du vil fremhæve her: At dine medlemmer ALTID skal være sikre på... eller at de ALTID vil være blandt de første - Så alternativt kunne du skrive:
Som medlem i vores gratis tilbudsklub, er du sikker på altid at være blandt de første, der ser de gode tilbud.
- Men jeg synes det første er tip-top
8. Det vil sige at du ikke går glip at noget, og at du aldrig mere kommer for sent.
--> Komma efter "sige"
--> "at" = "af"
--> Jeg tror ikke du skal have komma før "og" (nye komma-regler
9. Derfor undgår du nu altid bare ser en stak udsolgte varer, eller møde udløbne tilbud.
-->
|
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk