Helt ny er den ikke mere, men det drejer sig om www.DitTilbud.dk - som jeg gerne vil have en flok af danmarks klogeste hoveder (jer amino brugere), til at kigge lidt nærmere på.
Jeg vil gerne have jer til at kigge på lidt forskelligt, funktionaliteten, designet og brugervenligheden. Jeg er selvfølgelig interesseret i at fange så mange brugere som muligt - og få deres opmærksomhed, så de tilmelder sig. (en lille detalje er dog, at siden ses bedst i firefox - da der er lidt problemer med designet i ie - hvilket vi selvfølgelig arbejder på at få fixet, men det er jo en jungle)
Ser meget frem til at høre fra jer, og håber at i vil være behjælpelige med jeres gode viden, og hjælpe en meget ung "iværksætter".
Hej Jesper, Lige en hurtig bemærkning til dit site. Jeg har ikke nærstuderet det, men ville lige smide en kommentar alligevel.
Det giver et rigtig dårligt indtryk af dig/jer, at der er 10 stavefejl/mellemrumsfejl/kommafejl alene på forsiden. Jeg ville få en, der har forstand på det, til at læse korrektur på hele sitet.
Umiddelbart ser det ellers godt ud, og jeg kan godt lide opsætningen og den tegnede figur
Okay - tak for det, jeg har selv lige læst forsiden igen, og fandt 2 fejl stjerne, og din? Nu når du tænker på mellemrum, så kan jeg umildbart ikke se nogle fejl? Udover at der evt. skal være mellemrum mellem 100 og %. Men fejlene bliver rettet hurtigst muligt, når jeg lige komme over til ftp'en!
Ja, hvis du vil til tilbudet forza - så trykker du på det, og http://www.mmmedier.dk/ads/m/ncom_forza_2005_11/?pid=2914&bid=2209 åbner i et nyt vindue?