Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du "vurdere" mit nye site/projekt?

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer.

Helt ny er den ikke mere, men det drejer sig om www.DitTilbud.dk - som jeg gerne vil have en flok af danmarks klogeste hoveder (jer amino brugere), til at kigge lidt nærmere på.

Jeg vil gerne have jer til at kigge på lidt forskelligt, funktionaliteten, designet og brugervenligheden. Jeg er selvfølgelig interesseret i at fange så mange brugere som muligt - og få deres opmærksomhed, så de tilmelder sig. (en lille detalje er dog, at siden ses bedst i firefox - da der er lidt problemer med designet i ie - hvilket vi selvfølgelig arbejder på at få fixet, men det er jo en jungle)

Ser meget frem til at høre fra jer, og håber at i vil være behjælpelige med jeres gode viden, og hjælpe en meget ung "iværksætter".

// Jesper Skov

Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 17:42
Hej Jesper,
Lige en hurtig bemærkning til dit site. Jeg har ikke nærstuderet det, men ville lige smide en kommentar alligevel.

Det giver et rigtig dårligt indtryk af dig/jer, at der er 10 stavefejl/mellemrumsfejl/kommafejl alene på forsiden. Jeg ville få en, der har forstand på det, til at læse korrektur på hele sitet.

Umiddelbart ser det ellers godt ud, og jeg kan godt lide opsætningen og den tegnede figur

Hilsen Birgitte
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Fra  Userturn Skrevet kl. 18:11
Okay - tak for det, jeg har selv lige læst forsiden igen, og fandt 2 fejl stjerne, og din? Nu når du tænker på mellemrum, så kan jeg umildbart ikke se nogle fejl? Udover at der evt. skal være mellemrum mellem 100 og %. Men fejlene bliver rettet hurtigst muligt, når jeg lige komme over til ftp'en!

Men tak for den konstruktive kritik ;-)

// Jesper Skov

Tilmeldt 8. Sep 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 18:23

Hej Jesper,

Jeg mangler link fra flere af din tilbud... F.eks. de sidste 5-6 tilbud på Top10 ??

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Fra  Userturn Skrevet kl. 18:35
Hej Martin - jeg kan altså ikke lige forstå hvad du mener? Hvor mangler du links?? Jeg mangler ikke noget her, i tilbudssektionen?

// Jesper Skov

Tilmeldt 8. Sep 05
Skrevet kl. 18:39

Hej Jesper,

Hvis jeg f.eks. vil til tilbudet fra Forza...??

Håber du forstår...
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Fra  Userturn Skrevet kl. 18:47
Ja, hvis du vil til tilbudet forza - så trykker du på det, og http://www.mmmedier.dk/ads/m/ncom_forza_2005_11/?pid=2914&bid=2209 åbner i et nyt vindue?

// Jesper Skov

Tilmeldt 8. Sep 05
Skrevet kl. 19:19

Jeg kan ikke trykke på noget under Forza tilbudet, og heller ikke under f.eks. Gear tilbudet. Men jeg kan godt få f.eks. Falck tilbudet frem...

Er det fordi jeg bruger IE??

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Fra  Userturn Skrevet kl. 19:25
Nej - jeg har testet det i ie, og der virker det.. Syntes det lyder underligt, men er næsten sikker på at det er en fejl hos dig.

// Jesper Skov

Tilmeldt 8. Sep 05
Skrevet kl. 19:30

Hej Jesper,

Jeg beklager... Har lige prøvet fra en anden pc, og det er min den er gal med... Sorry...

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)