Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du anbefale en god godkendt revisor

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Nov 23
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der nogle Amino brugere, som kan anbefale en god godkendt revisor?

For år tilbage stiftede jeg et aps, der kom af forskellige årsager ikke rigtig aktiviteter i selskabet, men selskabet var absolut ikke opgivet. Derfor er det lidt uheldigt, at årsrapporten ikke blev indsendt, hvilket jeg ikke var opmærksom på grund af problemer med Midid/Nemid.

Status er, at selskabet blev sendt til tvangsopløsning, jeg skal derfor bruge en godkendt revisor til at godkende ”selskabskapitalen” for at få selskaber genoptaget. En selskabskapital, der skal tilføres kontant.

Kan du hjælpe med en godkendt revisor med fair priser, som kan godkende selskabskapitalen og som også fremadrettet kan hjælpe med sparring omkring selskabet.
Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2078
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjens12:
Er der nogle Amino brugere, som kan anbefale en god godkendt revisor?

For år tilbage stiftede jeg et aps, der kom af forskellige årsager ikke rigtig aktiviteter i selskabet, men selskabet var absolut ikke opgivet. Derfor er det lidt uheldigt, at årsrapporten ikke blev indsendt, hvilket jeg ikke var opmærksom på grund af problemer med Midid/Nemid.

Status er, at selskabet blev sendt til tvangsopløsning, jeg skal derfor bruge en godkendt revisor til at godkende ”selskabskapitalen” for at få selskaber genoptaget. En selskabskapital, der skal tilføres kontant.

Kan du hjælpe med en godkendt revisor med fair priser, som kan godkende selskabskapitalen og som også fremadrettet kan hjælpe med sparring omkring selskabet.

Prøv: https://tjregnskabsservice.dk/

Det er i øvrigt længe siden at der har været indlæg herfra.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Korsør
Tilmeldt 10. Nov 23
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 13. Nov 23
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :
# Pythonrap Tak for svar, men regnskabsservice.dk er/har ikke en godkendt revisor, således de må ikke bekræfte anpartskapitalen.
Tilmeldt 13. Nov 23
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :
#Pirasath Luxchumykanthan Tak for svar

Beierholm er meget bredt, men jeg er enig i, at Beierholm må have mange revisorer, som er godkendte revisorer, men mit spørgsmål var tænkt mere konkret på et konkret navn.
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)