Ellers så udvikler jeg også den slags. Jeg er så designer, men har underleverandør på som står for programmeringen og den grundlæggende opsætning i CMS. Ulempen ved at bruge mig i forhold til Granholm, er jo så at det bliver dyrere i og med at der bliver brugt mere tid på det.
Fordelen ved det, er så at jeg bedre kan tilpasse mit produkt til dit specifikke behov. Det kan Granholm naturligvis også, men jeg ved at de bruger nogle fastlagte skabeloner, som du så selv efterfølgende kan tilpasse med farver og billeder. Hvis du vil have en mere unik løsning, har han så nogle underleverandører tilknyttet der kan sætte det op til dig.
Tak for svarene og Undskyld forsinkelsen. Er det en god ide at eje CMS-systemet selv eller skal man blot leje det?
Mvh
Henriksen
Hej Henriksen
Jeg syntes du skal kigge på dine behov før du kigger på pris/system osv. Sæt dig ned og tænk over hvad CMS'et skal gøre for dig og find så system udfra det.
Der er både positive og negative ting ved hver af de løsninger du nævner, selv bruger jeg expressionengine.com som er et CMS du køber licens til, men som du så selv hoster på din egen server.
Jeg vil også gerne byde på din opgave. Jeg kan tilbyde en CMS løsning med et unikt design til din hjemmeside.
Jeg sætter hjemmesider op i Joomla CMS. Det er en open source CMS. Det vil sige at du ikke skal betale for udviklingen af CMS'en men kun for design og opsætning af siden.
Jeg vil klart anbefale dig at betale et engangsbeløb for at få sat en hjemmeside op og ikke leje en hjemmeside løsning. På den måde har du selv 100% kontrol over din side og kan finde et andet sted at handle hvis prisen pludselig stiger.
Se eventuelt mere på www.gadensgaard.dk eller send mig en mail på mail@gadensgaard.dk
Jeg vil naturligvis først og fremmest anbefale at du prøver os - www.webfighter.dk. Vi designer og udvikler websites - fortrinsvis i Open Source CMS - men det afhænger helt af dine behov. Skal der fx. integreres en shop eller er der tale om en helt almindelig hjemmeside med fast indhold evt. krydret med nyheder osv.?
Som vores styrke er vi meget fokuseret på at udvikle dit nye website så du får optimalt ud af søgemaskinerne - hvilket også er en faktor du bør overveje når du vælger CMS.
Men giv os et ring og lad os snakke om dine behov - så giver vi dig et uforpligtende tilbud!