Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Købe hjemmeside og cms system hvorhenne?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 7. Jul 05
Indlæg ialt: 304
Fra  CPH-revision ApS Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminioer.

Jeg vil gerne oprette en ny professionel hjemmeside med et godt cms system. Hjemmesiden skal være på engelsk, russisk og Hong Kong Kinesisk.

Hvilket firma vil i anbefale? 

Mvh

Henriksen 

Thorbjøn Henriksen Cand.merc.aud. MTL (Master of tax law)

Fra København
Tilmeldt 30. May 05
Indlæg ialt: 409
Fra  Nanomedia Skrevet kl. 18:30

Hej Henriksen

Granholm her er ihvertfald billig:
http://www.granholm.dk/

Ellers så udvikler jeg også den slags. Jeg er så designer, men har underleverandør på som står for programmeringen og den grundlæggende opsætning i CMS. Ulempen ved at bruge mig i forhold til Granholm, er jo så at det bliver dyrere i og med at der bliver brugt mere tid på det.

Fordelen ved det, er så at jeg bedre kan tilpasse mit produkt til dit specifikke behov. Det kan Granholm naturligvis også, men jeg ved at de bruger nogle fastlagte skabeloner, som du så selv efterfølgende kan tilpasse med farver og billeder. Hvis du vil have en mere unik løsning, har han så nogle underleverandører tilknyttet der kan sætte det op til dig.

http://brokop.com/

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 18:36

Du skal være velkommen til at sende en mail mere lidt flere detaljer til email@redweb.dk - så sender jeg et uforpligtende prisoverslag retur.

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 19:23

Hejsa,

Jeg kan anbefale Ronni fra RedWeb Han har lavet to sider for mig og han har en yderst god service.

Samt gode priser.

Fra København
Tilmeldt 7. Jul 05
Indlæg ialt: 304
Fra  CPH-revision ApS Skrevet kl. 20:01

Hej Aminior

Tak for svarene og Undskyld forsinkelsen. Er det en god ide at eje CMS-systemet selv eller skal man blot leje det?

Mvh

Henriksen

Thorbjøn Henriksen Cand.merc.aud. MTL (Master of tax law)

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 20:07

Thorbjørn:

Hej Aminior

Tak for svarene og Undskyld forsinkelsen. Er det en god ide at eje CMS-systemet selv eller skal man blot leje det?

Mvh

Henriksen

Hej Henriksen

Jeg syntes du skal kigge på dine behov før du kigger på pris/system osv. Sæt dig ned og tænk over hvad CMS'et skal gøre for dig og find så system udfra det.

Der er både positive og negative ting ved hver af de løsninger du nævner, selv bruger jeg expressionengine.com som er et CMS du køber licens til, men som du så selv hoster på din egen server.

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 20:19

Hej Henriksen

Jeg vil også gerne byde på din opgave. Jeg kan tilbyde en CMS løsning med et unikt design til din hjemmeside.

Jeg sætter hjemmesider op i Joomla CMS. Det er en open source CMS. Det vil sige at du ikke skal betale for udviklingen af CMS'en men kun for design og opsætning af siden.

Jeg vil klart anbefale dig at betale et engangsbeløb for at få sat en hjemmeside op og ikke leje en hjemmeside løsning. På den måde har du selv 100% kontrol over din side og kan finde et andet sted at handle hvis prisen pludselig stiger.

Se eventuelt mere på www.gadensgaard.dk eller send mig en mail på mail@gadensgaard.dk

Fra København
Tilmeldt 23. Jan 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:10

Hej Henriksen,

Jeg vil naturligvis først og fremmest anbefale at du prøver os - www.webfighter.dk. Vi designer og udvikler websites - fortrinsvis i Open Source CMS - men det afhænger helt af dine behov. Skal der fx. integreres en shop eller er der tale om en helt almindelig hjemmeside med fast indhold evt. krydret med nyheder osv.?

Som vores styrke er vi meget fokuseret på at udvikle dit nye website så du får optimalt ud af søgemaskinerne - hvilket også er en faktor du bør overveje når du vælger CMS.

Men giv os et ring og lad os snakke om dine behov - så giver vi dig et uforpligtende tilbud!

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 23:04

Hehe.. Der er altid mange om budet. Jeg kender stifteren af www.netfabrik.dk, og synes deres system ser godt ud. Men der er jo uanede muligheder.

Held og lykke ;)

Mvh

Tranberg

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:21

Hej

Jeg kan klart anbefale DynamicWeb og hvis du vælger openSource løsninger så har vi også en samarbejdspartner som kan levere den rigtige løsninge.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)