Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kommer min pakke idag?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har bestilt 2 pakker fra 2 forskellige sider.
Her er status

17. marts 2008    17:26    Ankommet til 705 Taulov Pakkecenter
17. marts 2008    18:01    Data til forsendelse modtaget
18. marts 2008    05:27    Ankomstsorteret privat omdeling i 8051 Århus pakkedistribution
17. marts 2008    12:00    Data til forsendelse modtaget
17. marts 2008    17:22    Ankommet til 705 Taulov Pakkecenter
18. marts 2008    05:27    Ankomstsorteret privat omdeling i 8051 Århus pakkedistribution

Efter hvad jeg kan se burde de da komme idag?. altså? der ligger ikke engang en seddel i min postkasse om at jeg ikke har været her til at modtage den?.
Hvornår deles der post ud i Århus?

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 17:07

Jeg undrer mig til stadighed over nogle indlæg her på Amino. Dette er et af dem.

Hvorfor ringer du ikke til Post Danmark og spørger? Eller du foretrækker måske at vente på at en Post Danmark medarbejder finder ind på Amino, læser og besvarer dit indlæg?

Det er ikke for at være sarkastisk, jeg forstår det bare ikke Indifferent 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 17:11

Lidt for at høre hvad andres erfaringer er ?. 

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Tilmeldt 3. Apr 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 07:56

Hej

jeg har oplevet lidt af hvert med post danmark. De er rigtig gode til det med posthusene og udlevere frimærker og pigerne passer også deres arbejde om det regner eller sner, men pakkerne gør man klog i ikke at satse på at leveringen altid lykkes.

Nogle gange kommer de op ad trapperne med sedlen og løber ned igen uden at banke på. Dvs omdelingen hedder også pakkeomdelingen, men hvis man ikke lige står ved døren når de kommer, så kan du selv hente pakken næste dag.

Det er selvfølgelig ikke budets skyld fordi tidspresset er så stor hos dem, at de simpelthen ikke altid kan risikere at der går måske 5 minuter inden modtageren har bevæget sig hen til døren og får underskrevet. Så er det sikrere at trække i gummiskoene og suse op ad trapperne og med en finger i klemme i sprækken, for at den ikke skal støje, smider papiret ind.

Anderledes er det med hvis man vil undgå det og sender Poste Restante. Så kommer der en track end trace som siger at pakken er ankommet. Men når man så står nede ved skranken så er pakken ikke der alligevel.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)