Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mentor ordning indenfor iværksættere?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg startede sidste forår mit eget lille firma op. Pga sygdom og andre ting har det bare ligget og hvilet sig indtil nu.

Nu skal der ske noget og jeg har en milliard ideer. -Men mangler hjælp til hvad der er realistisk og hvad der er "luft".

Så var det jeg kom på tanken om der findes nogen form for mentor ordning, hvor en mere erfaren iværksætter ville dele råd og ideer med sådan en som mig?

Er det noget nogen herinde kender noget til?

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 08:21
Tilmeldt 17. Mar 08
Skrevet kl. 08:42

Jeg har en form for job index indenfor en niche branche. -Dog med tanke på at udvide det til mere end annoncer på nettet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:09

Hej!

Prøv www.bluedanes.dk som jeg har haft en del berøring med i forbindelse med nogle projekter. 

Fra Munklinde, Ikast
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 10:46

Hej Tine08

Du er velkommen til at kontakte mig, for en uforpligtende snak om proffesionel erhvervssparring.

Læs evt. mere på min hjemmeside www.skou-coaching.dk

Mvh

skou

Tilmeldt 17. Mar 08
Skrevet kl. 10:08

Mange tak Skou, men går allerede til coach og det er ikke det jeg har brug for, jeg har brug for folk der ved noget om hvor man fx kan tage lån, om ideen er rentabel osv osv.

Jeg vil forsøge at kontakte Blue danes.

Fra Munklinde, Ikast
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 10:50

Fint nok.

Så vil jeg bare ønske dig, al mulig held og lykke med projektet.

skou

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 13:43

Jeg ved tilfældigvis, at Martin Justesen fra Dansk Iværksætterforening, i samarbejde med IDEA, er i gang med at starte noget mentor- og støtteordning op for studerende på CBS, der gerne vil begå sig som selvstændige.
Nu falder du sikkert ikke ind i kategorien studerende på CBS, men hvis du var medlem af D-I-F (koster håndører) ville han sikkert gerne hjælpe dig med at finde en venlig iværksættersjæl der ville give dig sparring.

Du kan modsat også selv gøre meget. Der findes gode offline netværks som for eksempel JCI og Rotaract/Rotary m.f. hvor driftige iværksættere og erhvervsfolk mødes og snakker. Jeg er selv medlem af JCI og det er guld værd.

Jeg tror også du med fordel ville kunne skrive til nogle af de folk her på Amino, som du synes lyder kloge. De fleste ville sikkert gerne give en hurtig time pro bono, hvis du spørger pænt. Selvsagt så skal du nok forberede dig på, at betale, hvis du vil have mange timers hjælp - time stands still for no man og som iværksætter er tiden typisk den største flaskehals :-)

Held og lykke med dine projekter 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)