Hej John
Desværre det kræver at jeg bliver hjernevasket først, og set i bakspejlet har jeg ikke en særlig god trackrecord med at lade mig forføre af sådanne smarte koncepter.
Måske hvis jeg en dag bliver dement kan jeg overtales til at arbejde idenfor dit felt. Faktisk vil jeg hellere spise jord end at skulle arbejde med noget så totalt hjernedødt, amoralsk og gennemsyret åndssvagt koncept. For slet ikke at tale om jeres latterligt overprisede junk produkter der vel ingen reel relevans har i denne verden.
Omkring vores eget koncept - mærkevare partivarer til lavpris - kan jeg sige at vi går en spændende tid i møde. Lavkonjuktur er altid spændende for os i og med at så er kæderne igen på jagt efter de skarpe mærkevare tilbud. Nu er prisen i endnu højere grad en kernefaktor. Jeg kan oplyse at vi de sidste måneder har modtaget forespørgsler fra langt flere kæder og grossister end nogensinde før; alle jagter simpelthen det gode hug lige nu. Det hænger selvfølgelig også sammen med at vi er ved at være godt kendte i EU og så gør vi hvad vi kan for at være en troværdig samarbejdspartner.
Så du behøver ikke bekymre dig om os, selvom det er pænt af dig at vise interesse.
vh / Jan