Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af udløbet domæne?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, jeg har nogle forretningsideer omkring et projekt i et bestemt land, hvor jeg har nogle gode forbindelser. Ideen er ret basal og uintressant, mit spørgsmål bygger mere på dette:

Der er et domæne ledigt med det pågældende lands navn, som er udløbet. Jeg kan se at det tideligere har været brugt til landets ambasade i det andet land, men de har ikke fået det fornyet. Nu har de ikke fået det registreret i 2 uger, og jeg har ingen ide om hvornår det er udløbet. Kan jeg tillade mig at købe det? Det er et super domæne for mig, men jeg vil ikke virke som en domæne haj.

Hvor går den moralske grænse? Og har jeg loven på min side? Ville være træls hvis en anden nuppede det, hvis tilfældet var at de ikke ville forny det.

Tak 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 01:10

Moral kan vi diskurterer fra nu af til vi er døde, uden at blive enige.

Kan du bestille domænet og bruge det, så gør det dog; men vær forberedt på at det kan være det er for en kort periode. 

"Alle klare hoveder gentager siden Bacon, at der ikke er anden virkelig erkendelse end den, der hviler på iagttagne kendsgerninger." Bookmaker guide
Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 03:20

Jeg er helt enig. Hvis du kan høste frugt af det, så gør det dog..

Hvis du får det dårligt af det - så giv da den tidligere ejer af domænet et kald.. Det værste der kan ske er vel at du får at vide, at det ikke var med vilje at de ikke havde fornyet det Smile

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 3. Jan 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 20:10

Det værste der kan ske er vel at du har brugt en masse tid på en hjemmeside som du ikke må beholde men du kan altid flytte inholdet ret nemt til et andet domæne.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)