Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samlelån til indfrielse

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. May 23
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino

Er er nogen som ved om man kan låne/aftale lån til indfrielse af RKI, offentligt gæld, bøder m.m? Så man kan for alt det væk og have et lån i alt et sted?
Tilmeldt 7. Dec 18
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan man godt, såfremt du finder nogen der er villige til at låne dig pengene. 

Min erfaring med den slags lån kommer som regel fra "private". Den slags lån er ofte meget dyre pga. den risiko de tager.

De lån jeg selv har været med til at formidle har i mange tilfælde været til personer der lover mere end de kan holde, så det lån man bruger til at komme ud af RKI får tit en tilbage i RKI fordi man misligholder lånet.

Mit klare råd ville være at lade være med at tage et sådan lån. Men har du sikkerhed du kan stille eller "gode" folk der er villige til at kautionere for dig, så er det muligt.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikaano777:
Hej Amino

Er er nogen som ved om man kan låne/aftale lån til indfrielse af RKI, offentligt gæld, bøder m.m? Så man kan for alt det væk og have et lån i alt et sted?

Du kan ikke aftale noget med RKI som ene og alene registrerer på basis af dom/indberetning om gæld

Du skal forhandle med dem du skylder penge og formentlig betale dem tilbage, før de sletter det i RKI (som skal slette når der ikke er gæld mere) Kan du låne pengene hos nogen, så kan du jo samle det i et lån som du jo så gerne skal kunne betale tilbage

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)