Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samtale til underleverandør

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. May 23
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle, jeg skal til samtale som underleverandør hos en rengøringsvirksomhed. hvad skal jeg forberede mig til samtalen og evt. hvad skal jeg være obs på?

på forhånd tak til alle.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Prisen og om du kan dokumentere alla ansatte er korrekt ansat og følger alle regler som det første, hvis det er et ærligt sted

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er altid en god idé at undersøge virksomheden, du ansøger hos, før samtalen. Du kan tjekke deres hjemmeside og sociale medier for at få en idé om deres værdier, mission og tjenester. Du kan også læse om deres kunder og deres omdømme.

Gennemgå din egen erfaring og kompetencer inden for rengøring, og hvordan de passer ind i stillingen. Du kan også tænke på eksempler fra tidligere arbejdspladser, hvor du har demonstreret dine færdigheder inden for rengøring og samarbejde med andre.

Tænk over, hvordan du vil fremstå til samtalen. Det er vigtigt at være professionel og venlig, men også at være klar og tydelig i din kommunikation.

Blot for at nævne noget af det som Chat GPT og Bing foreslår.


Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg ved der er et par rengøringsfirma der er begyndt kun at have underleverandør, og ingen ansatte ud over ejer selv. Nåde du skal være på vagt over.. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)