Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SKAL man lave eksportangivelse ved hvert salg??!?!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. May 23
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Goddag jeg kan simpelthen ikke finde et konkret svar nogen steder, så jeg håber en skarp person kan hjælpe mig her!

Kort sagt: Jeg er en enkeltmandsvirksomhed som laver smykker og sælger dem gennem min webshop til hele verden. Det er kun mig i virksomheden og jeg laver måske 2 salg om ugen som skal til eksport, så min virksomhed er ikke af stort omfang. Mine priser er ca. 1000-1500 per salg.

Mit spørgsmål: Skal jeg overhovedet tænke på og gøre brug af e-Eksport/DMS export, og skal jeg virkelig lave eksportangivelser til hvert eneste lille salg jeg laver? Kan jeg ikke bare sælge normalt gennem min webshop, og så sende produktet afsted med PostNord uden at tænke over noget andet? Der kommer selvfølgelig faktura i pakken og jeg udfylder PostNords standard tolddeklaration uden på pakken. Men skal jeg udover dette oprettes i diverse systemer og manuelt lave eksportangivelser hver gang jeg sælger noget til lande uden for EU?

Sætter stor pris på al hjælp tak
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)