Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til eksport af varer til lande uden for EU?!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. May 23
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Jeg Jeg kan simpelthen ikke finde et konkret svar nogen steder, så jeg håber en skarp person kan hjælpe mig her!

Kort sagt: Jeg er en enkeltmandsvirksomhed som laver smykker og sælger dem gennem min webshop til hele verden. Det er kun mig i virksomheden og jeg laver måske 2 salg om ugen som skal til eksport, så min virksomhed er ikke af stort omfang. Mine priser er ca. 1000-1500 per salg.

Mit spørgsmål: Skal jeg overhovedet tænke på og gøre brug af e-Eksport/DMS export, og skal jeg virkelig lave eksportangivelser til hvert eneste lille salg jeg laver? Kan jeg ikke bare sælge normalt gennem min webshop, og så sende produktet afsted med PostNord uden at tænke over noget andet? Der kommer selvfølgelig faktura i pakken og jeg udfylder PostNords standard tolddeklaration uden på pakken. Men skal jeg udover dette oprettes i diverse systemer og manuelt lave eksportangivelser hver gang jeg sælger noget til lande uden for EU?
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12650
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ingen grund til at stille samme spørgsmål flere steder!! 

Tilmeldt 3. May 23
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Beklager, men jeg leder virkelig efter hjælp til dette. Jeg har brugt flere dage på at finde svar og kan ikke komme frem til noget helt konkret. Det ser ud til du har styr på dette, så jeg ville høre om du kan hjælpe?
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12650
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Har jo svaret dig i andet debat. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12650
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 15. May 23
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 03:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvilken debat? Jeg er også nysgerrig på selvsamme spørgsmål. Tak på forhånd.
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12650
Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

søg og du vil finde,

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)