Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd til private label

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Sep 16
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er medejer af en webshop og vi skal til at købe vores første oplæg af et produkt i private label. Vi har styr på leverandør, design af emballage mv., men søger alligevel gode råd og erfaringer.
Herunder om man skal skrive hvilket land varen er produceret i på pakken?
Er der andre lovpligtige oplysninger på emballagen som fx vores cvr og/eller adresse?
Vores producent havde sådan et genbrugsikon på emballagen - altså sådan tre pile i en cirkel. Er der nogle krav til hvornår man må sætte sådan en på?

Og er der andre faldgrupper, som man skal undgå, eller andet som er vigtig at være opmærksom på?

Jeg hjælper virksomheder med deres WordPress/WooCommerce udfordringer.
Mine priser starter fra 150 kr. Læs mere på www.emilrauhe.dk.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken type produkt er der tale om? Bliver produktet fremstillet indenfor EU?

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Sep 16
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er mundtape, til at tape sin mund om natten, for at tvinge kroppen til at trække vejret gennem næsen. Det bliver produceret i Kina.

Vi var en smule i tvivl om det blev opfattet som et medicinsk produkt, men kom som udgangspunkt frem til at det ikke var.

Jeg hjælper virksomheder med deres WordPress/WooCommerce udfordringer.
Mine priser starter fra 150 kr. Læs mere på www.emilrauhe.dk.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ser et potentielt problem i at købe sådan et produkt udenfor EU, da der er langt ringere kontrol med de anvendte kemikalier i limen, Husk på at du er meget tæt på slimhinderne. så du må forvente at nogen brugere får en allergisk reaktion. 

Om sådan en tape vil blive kategoriset som medicinsk produkt, kan du få afklaret ved at spørge Lægemiddelstyrelsen om. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)