For at komme ind til de store kæder, skal du ikke regne med at de siger ok til en fortjeneste under 40%, samtidig skal du være gearet til en samarbejdsaftale med dem hvor du normalt indgår aftale om markedsføringspenge, bonus, returret, service, godkendelser skal være i orden, osv osv.
Samtidig skal du pengemæssigt være gearet til at kunne sælge til større kæder, det luner dejligt når de f.eks., køber 1000 stks af en vare, men knap så meget hvis de efter 5 måneder sender 700 retur fordi det ikke var en succes, så her skal du også pengemæssigt kunne klare en tilbagebetaling ect.
Markedet er rigtig hårdt og det skal virkelig være noget godt og specielt hvis du skal ind, fordi de fleste større kæder fravælger de små leverandører til fordel for dem hvor de kan få det meste samme sted.
Økonimien er ikke noget problem. Vi har selv solgt produktet på nettet de sidste 3 år, med gode resultater. En enkelt reklamation, som vi fik rettet op på. Og helt galt kan det aldrig gå, da det kun er et af vores produkter der skal ud til detail, ud af 40. resten er til andre firmaer. shampooen er ce godkendt og har en virkningsgrad på 97%, uden nogen form for giftstoffer. Men jeg skal snart til at forhandle pris med en af de store kæder, og ville lige høre jeres erfaring, Vi gir selvfølgelig 14 dages returret, og 2år reklamationsret ifølge købeloven. Er der noget jeg skal være opmærksom på, når der skal laves aftaler??