Vi står foran at skulle lave en holdningsanalyse blandt gæsterne på en attraktion. Vores spørgeskemaer skal laves på forskellige sprog. Vi har fået de fleste oversættelser dækket ind, af vores egne freelancer, men vi havde desværre ingen, der kunne klare oversættelsen til italiensk.
Mit spørgsmål er så selvfølgelig om der sidder nogen derude på amino, der kunne være interesseret i en freelanceopgave hos os?
Det er faktisk ret sandsynligt at du kan få hjælp til opgaven ved at oprette den på www.findenfreelancer.dk - Jeg ved at der er oversættere tilknyttet allerede - det tager et minut at oprette sig.
Hvis det haster og du er på spanden har jeg et andet netværk som muligvis kan hjælpe, men så smid en PM.
Opgaven er ikke så omfattende. Vi skal foretage en stor spørgeundersøgelse blandt gæsterne på et attraktionssted. Vi skal oversætte skemaet til 4 sprog, og italiensk var lige det sprog ingen af mine freelancere kunne løfte.
Jeg kan ikke sige noget om længden endnu, men det er ikke så omfattende. Hvis du har en timepris/sidepris så lad mig høre fra dig. jan(a)mindme.dk
Det lyder som et tilbud, man ikke kan sige nej til. Men vi skal da lige finde ud af noget. Har f.eks. en helt kasse krus, fra en eller anden virksomhed, der hedder SPAMfighter.