Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du være med til at starte virksomhed? 🔥

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 22. Feb 23
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 06:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kick-ass iværksættere

Jeg er ved at samle et godt kick-ass team til at starte en virksomhed op i København. Vi er indtil videre to (inklusiv mig selv) som er klar til at starte en forretning op. Vi har begge erfaring, uddannelse og relevante kompetencer så som med projektledelse og marketing/salg m.m inden for iværksætteri. Vi kunne nok godt gøre det alene men jeg kunne godt tænke mig at vi er 4 blood brothers her i starten. Som alle arbejder målrettet, engageret, disciplineret, og som komplementerer hinanden og selv byder ind aktivt og tager ansvar for sig selv, for teamet og for virksomheden som helhed. 

Skulle jeg sammenligne mig selv med løverne, så skulle det nok være Jesper Buch. Jeg har også været i militæret og er god til at eksekvere og handle. Jeg skal være bedre til at uddelegere hvilket er vigtigt som leder. Derudover er jeg cand. mag. i kultur og formidling, og jeg har efteruddannet mig og arbejdet med bl.a. organisations udvikling, skuespil og rådgivning med egen konsulentvirksomhed.

Synes selv, at jeg har en bred palette af forskellige evner og er reflekterende og kan både arbejde i materien og i helikopteren afhængig af situationen. Er selvstændig og samtidig bevidst om at teamet er altafgørende for succes 

Min makker er en blanding af Jacob Risgaard og Christian Arnstedt. Rigtig god til bl.a. forretningsudvikling, opstart af virksomhed, ledelse, marketing og matematik.

Vi er lige pt i idéfasen hvor det kunne være fedt at mødes med flere som kunne se selv starte noget fedt op! For mig er det vigtigt, at vi har en god forventningsafstemning, er professionel med benene på jorden, og ikke mindst at vi har det sjovt og brænde igennem, så vi når målene og udvikler os og hjælper med at skabe værdi til kunderne, og vores velfærdssamfund. 

Hvis du er frisk så skriv en besked, så kontakt mig gerne så vi kan mødes. :)

Tilmeldt 20. Mar 23
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Jeg tænker nogle gange, at forældre burde stå for at introducere deres børn til lønarbejde og selvstændigt arbejde. Det ville være spændene at se, hvad sociale erhvervstraditioner som man finder hos f.eks. kinesiske migrant-klaner vil have af indvirkning på DK. Her taler jeg f.eks. om kinesiske indvandres tendens til at lave familiedrevne virksomheder, hvor selv de små børn hjælper til.

Fra Gibraltar
Tilmeldt 21. Mar 23
Indlæg ialt: 20
Fra  TakeMarket Ltd Skrevet kl. 16:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Held og lykke med dit start-up projekt!
Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 510
Skrevet kl. 19:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

"Starte en virksomhed op i København" skriver du, men inden for hvilken branche/niche?

Tilmeldt 22. Feb 23
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ved vi ikke endnu. Vi har pt nogle gode idéer på bordet som skal udvælges og kvalificeres. Det er lidt en iterativ proces vi er i gang med 

Tilmeldt 22. Feb 23
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak!

Tilmeldt 26. May 12
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 07:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 22. Feb 23
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 08:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, det var bare en sammenligning med nogle iværksætter steoretyper som jeg tænker folk kender herinde.

Fra København
Tilmeldt 20. Mar 23
Indlæg ialt: 25
Fra  Digi-Tal ApS Skrevet kl. 16:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,
Det lyder på mig som om idéen ikke er helt på plads endnu, og du derfor reelt ikke ved hvilke kompetencer du søger som partner. Hvilket er helt fair. Jeg har selv været der. :)

Jeg vil anbefale dig at søge nogle netværks-events sammen med ligesindede iværksættere. Du har allerede din ven, hvilket er en rigtig god start. Men se om ikke du kan komme til at omgås med flere folk der har samme drømme og ambitioner som dig. Få et netværk indenfor den verden. På den måde vil du automatisk finde folk du kan starte ting sammen med også.

Der er mange af de forskellige iværksætter kontorer der har fredagsbarer og events. Søg på dem og meld dig til, og få en øl med en person du måske kommer til at dele skæbne med i fremtiden. Det er vejen frem for at finde partnere.

Det er blot et gratis råd fra en der har stået i samme situation - tag det eller lad være.

Digi-Tal er en bæredygtig, digital revisor- og bogholderløsning for små og mellemstore virksomheder. Vi effektiviserer arbejde og minimerer fejl. Besøg os på www.digi-tal.dk!

Tilmeldt 26. Nov 15
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 18:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der en af jer, der har tekniske kompetencer?

Hjemmeside om danske aktier

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)