Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Revisor i KBH

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jan 22
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

God dag Aminos!
Jeg søger med lys og lygter efter en god revisor, og eller nogle gode anbefalinger til revisorer der hjælper enkeltmandsvirksomheder i kaffebar (service) branche her i KBH

Det jeg vil have hjælpe til er årsregnskab, selvangivelse, mulig vso mm. ? Ellers nogle tips til hvordan jeg føre mit regnskab mm. 

Jeg søger derudover nogle der vil være friske på et møde hvori man sammen finder ud af hvad jeg evn ellers kunne have brug for udover det jeg selv har beskrevet, altså en mulig gennemgang af regnskab jeg allerede har ført og sammen finde en løsning :) 


Mvh Elias 

Tilmeldt 7. Dec 18
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en ven der arbejder hos Revisionsfirmaet Jan Kristensen. Jeg ved de kan klare hvad du efterspørger, og tit får man også en bedre pris når det ikke er et af de store firmaer hvor man betaler for navnet.

Håber det kan bruges.

Tilmeldt 30. Mar 23
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Elias,

Jeg er revisormægler. Du er velkommen til at kontakte mig og så vil jeg gerne se hvilke muligheder der er i vores netværk, såfremt du ikke har fundet en løsning endnu.

Mvh
Helena
Tilmeldt 3. Dec 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 9. Jun 23
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 03:50
Hvor mange stjerner giver du? :
En af mine kammerater arbejder med Jan Kristensen Revisions. Jeg er overbevist om deres evne til at levere den service, du søger, og jeg har fundet ud af, at ved at gå med en mindre virksomhed frem for et af de større navne i branchen, kan du ofte spare penge.
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)