Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Årsopgørelse hjææælp

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Oct 22
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer! Jeg skal til at rette min årsopgørelse... Ja lidt sent hehe.....

Har en virksomhed som har købt for x antal varer i 2022, men intet solgt i 2022, vil dette så blive set som et underskud?

Mvh Davinci

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej - varer er ikke en udgift - når de ikke er solgt indgår de i værdi med indkøbsværdien - Har du intet  solgt og kun købt bliver resultatet et rundt 0 alt andet lig

Du lyder meget ufærdig til selv at lave det regnskab du skal have til bruge for oplysningsskemaet, og kan komme rigtigt galt af sted med skat hvis du gør det selv salgt lige ud. Få hjælp

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 13. Oct 22
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 01:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak! ja jeg skal have fat i en revisor.. men tænker det skal gøres når der er lidt mere gang i biksen.

kan jeg ikke bare indberette 0 kr i overskud samt underskud, når jeg intet har solgt? Det gør vel ikke noget så:)

Det er forresten en enkeltmandsvirksomhed

Tilmeldt 13. Oct 22
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 02:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, det ser ud til nogle bogholdere/revisorer kan gøre det til en overkommelig pris. Så det vil jeg gøre tak for det:)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

daVinci1997:

Tusinde tak! ja jeg skal have fat i en revisor.. men tænker det skal gøres når der er lidt mere gang i biksen.

kan jeg ikke bare indberette 0 kr i overskud samt underskud, når jeg intet har solgt? Det gør vel ikke noget så:)

Det er forresten en enkeltmandsvirksomhed

det  kan godt være dit resultat er 0, men du må ikke være uden et korrekt fuldt regnskab, for så kan skat sætte 100.000 kr ind i overskud om de vll. Et 0 resultat kan netop udløse skattekontrol, det er et usædvanligt resultat ganske enkelt. Du skal have et korrekt regnskab i et regnskabsprogram  det  lyder billigt ud fra det du skriver

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)