Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt produkt + patent

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Nov 16
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er kommet på et produkt som umiddelbart ikke eksistere så vidt jeg har søgt op på det. 

Det er et relativt simpelt produkt men vil gerne have det laves i bæredygtigt materiale, genbrugsplast og- eller træ. 

Hvad koster det at få patent på det? Samt hvor finder jeg/får udgang til designere + produktion til det.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

David93:
Hvad koster det at få patent på det?
umuligt at svare på uden at kende til hvilke lande du vil søge patent i.  

Start med at undersøge om produktet overhoved kan opfylde de der er til patenterbarhed.   Dernæst skal du have lavet en prof nyhedsundersøgelse af produktet, her er er google søgning ikke nok.

Du kan få gratis hjælp hos opfinder rådgivningen.  www.opfind.nu  

Fra Odense SØ
Tilmeldt 24. Dec 22
Indlæg ialt: 8
Fra  Nimbus Nordic Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David

Giv mig et kald så kan jeg lige rådgive dig lidt, arbejder selv med det til dagligt.

29804344

Mvh Yassin 

Jurist

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

David93:

Hej,

Jeg er kommet på et produkt som umiddelbart ikke eksistere så vidt jeg har søgt op på det. 

Det er et relativt simpelt produkt men vil gerne have det laves i bæredygtigt materiale, genbrugsplast og- eller træ. 

Hvad koster det at få patent på det? Samt hvor finder jeg/får udgang til designere + produktion til det.

lyder ikke umiddelbart patent egnet - måske mere design beskyttet men læs gerne https://johnhannover.blogspot.com/2023/03/patent.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 27. Nov 21
Indlæg ialt: 17
Fra  Think Shape Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David

Det er flere ting som gør sig gældende omkring patenter, først skal du tænke på om der er et marked for produktet.

Det som koster penge er ikke patentet, et patent koster 5.000 kr det som koster penger er at beskrive patentet og lave en prototype.

Så vil du have et patent for at have et patent, vil du have et patent for selv at producere produktet eller for at kunne sælge det videre.

Hvis det er det sidste skal du være virkeligt heldig.

Men lav nogle skitser og en beskrivelse.

og kontakt Opfind.nu.

Hvis det skal produceres er jeg klar på at skrive en NDA.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)