Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Elektronik ingeniør, søges!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Feb 23
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg har en opfindelse, som jeg har arbejdet på de sidste 2år, og der findes også en meget simple "klippe klister" prototype, som jeg selv har skabt.

For at jeg kan komme videre med min opfindelse mangler jeg en elektronik ingeniør, der kan bygge en mere 1:1 prototyper ud for concept tegninger m.m

I forbindelse med min opfindelse, er der selvfølgelig foretaget en masse arbejde forud, hvilke indebærer rådgivning fra Patent og varemærkestyrelsen , samt opfinderrådgivning ( en del af teknologisk institut) og rådgivning fra en patent advokat. - hvor alle har været enige om at opfindelsen er rigitg god.
Der er også foretaget en masse research på området m.m

Jeg kan fortælle så meget at opfindelsen omhandler et gamepad, og tænker derfor (uden at vide det) at det du måske ikke behøver at være fuldt uddannet for at kunne bygge dette, men vil gerne se dit portfolio/CV ved henvendelse, for at kunne vurdere om du er den rette til opgaven :-)

Der skal gøres opmærksom på i forbindelse med møde, at du vil skulle underskrive en tavsheds erklæring.

Hvis du kan hjælpe mig med at bringe min opfindelse til live, så er jeg villig til at dele 50/50 af min opfindelse, men det finder vi ud af ved møde, hvordan og hvorledes fremadrettet.

Har du spørgsmål til opslaget så smid en besked.

Glæder mig til at høre fra dig :-D
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)