Har selv siddet med regnskabet for mit lille firma og gjort det på bedste vis men overvejer at smide det fra mig og benytte f.eks. e-conomic Men jeg er bestemt ikke nogen haj til regnskab og det ser ud til noget af en opgave at sætte sig ind i når man er nybegynder og ikke den store bogholder. Så vil det være det værd at bruge tiden på det? Det jeg har brug for er at: - Lave faktura - Tilføje udgifter - Momsregnskab - Løn til en i flexjob Jeg har enb webshop som har en masse ordre (indtægt) og udgifter til produktion af de enkelte ordre. Da den nok ikke kan snakke sammen med e-conomic eller kan man importere data eller blot lave en månedlig indtægt/udgift på webshop? Det er noget af et spring syntes jeg så er usikker på om jeg tør om det er det værd for det på sigt bliver lettere for mig men det er også endnu en fast udgift. Hvad er jeres anbefalinger eller erfaringer? /Magnus |
Du skal undersøge hvilke regnskabsprogrammer der har integration til den type webshop du har
Hvis Dinero har det (og det har de til mange webshops) så er det nok det letteste for dig at kaste dig ud i
her lidt gode råd om bogføring generelt IVÆRKSÆTTER - Blog for dig der vil være selvstændig: Bogføring (johnhannover.blogspot.com)
vh John Hannover