Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Revisor hjælp til regnskab...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Nov 11
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Her et enkeltmands foto firma ved siden af et alm. fuldtidsjob og har selv lavet mit regnskab og alt det.

Men nu overvejer jeg om jeg skal få nogle til at kigge på det og måske fremover give det et årligt tjek.

De gælder både mit regnskab men også min selvangivelse så jeg få udfyldt det rigtigt til skat og betalt det jeg skal uden at snyde mig selv.

Men jeg har ingen anelse om hvad det ca. koster årligt. Kan se ca. timepriserne men hvor mange timer skal jeg regne med for et lille regnskab?

Håber på lidt hjælp.

/Magnus 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

det afhænger af hvor godt du selv har bogført og også lidt af hvilket regnskabsprogram du bruger - det kan hjælpe med at finde den rette hvis du angiver det

Har du gjort dit eget arbejde godt, så er det ikke mange timer for en der kan stoffet - bogholder kan være billige end aut revisor

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 21. Nov 11
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har godt styr på udgifter og indtægter så det er bare at samle hovedtallene og udfylde de rigtige tal til skat osv.

Hvad mener du med en bogholder, er det også en som kan klare det da det nok ikke er ret avanceret men mange regler som jeg nok ikke har sat mig nok i også med henhold til fradrag osv.

/Magnus

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Indy:
Hvad mener du med en bogholder, er det også en som kan klare det da det nok ikke er ret avanceret men mange regler som jeg nok ikke har sat mig nok i også med henhold til fradrag osv.

det kan gode online bogholdere - men få referencer. Revisor er ubeskyttet så det må også alle der bare er bogholdere kalde sig, så der skal du skelne om det er aut/godkendt revisor

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)