Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse af I/S på virk - melder fejl...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Nov 22
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle, 

Jeg prøver at oprette et I/S selskab og har tilføjet 2 ejere (interessenter), men den bliver ved med at melde fejl og skriver med rødt "Der skal være mindst 2 interessenter" og når jeg trykker på "tilføj interessent" så kommer der en rullemenu med "Dansk virksomhed og Udenlandsk virksomhed" - dernæst beder den om cvr nummer?? Hvad menes der her (billede vedhæftet? 

/Dennis


Tilmeldt 24. Jan 23
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Abrek

Det er fordi du skal oplyse, hvilke to interessenter det er som er en del af dit nye firma.

Hilsen

Mette

Tilmeldt 24. Jan 23
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du allerede har tilføjet to interessenter så burde du ikke behøve at tilføje flere.

Tilmeldt 17. Nov 22
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, men..
Jeg har tilføjet mig og min partner, men den melder stadig fejl og vil have et cvr? som vi gode grunde ikke har :-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Abrak:

Tak, men..
Jeg har tilføjet mig og min partner, men den melder stadig fejl og vil have et cvr? som vi gode grunde ikke har :-)

Det lyder som om du ikke har oprettet det I/S med to personlige CPR personer som interessenter, Det den viser er, at den tror du skal tilføje et selskab som en af interessenterne 

Husker I ejeraftale? Ellers kan I lige så godt sejle på en armeret sømine helt ærligt  uanset hvor meget i holder af hinanden NU - og samme hvis I ændrer til ApS (men hvorfor stifte I/S først hvis det, som jeg ser af anden tråd MÅSKE  er dig der hellere vil have det som ApS?

Uanset hvad - altid en proff ejeraftale please http://johnhannover.blogspot.dk/2013/09/is-og-aps-aftale.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)