Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

touchgraph.com Hvordan bliver jeg "linket" til andre hjemmesider?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-edb-nørder (skrevet i dybeste respektGeeked)

Jeg har været inde på touchgraph.com for at se hvordan min hjemmeside er connected på google og som jeg lige forstår systemet, står jeg ikke særlig godt.

Hvordan bliver jeg "linket" til andre hjemmesider, bla. Amino som jeg kommenterer på?

Har jeg forstået det rigtigt, at det er vigtigt at være linket til andre sider???

Påskehilsener

Sanne

(fra en der håber på en dag at forstå bare lidt af Google´s univers og fortræffeligheder.....Indifferent)

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 10:56

Du skal lave links fra dit website til andre websites, hvis du vil forbindes med dem. Hvis du få andre til at linke til din hjemmeside så blive du forbundet med den virksomhed/side når der søges på den. - Du er forbundet med amino

Så opret nogle links i dag 

"Alle klare hoveder gentager siden Bacon, at der ikke er anden virkelig erkendelse end den, der hviler på iagttagne kendsgerninger." Bookmaker guide
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 10:58

Hej Sanne,

For at svare kort på dit spørgsmål, så er det rigtigt forstået, at det er en fordel i forhold til Googles søgeresultater, at andre hjemmesider linker til din side.

Bedst er det, hvis det er links fra relaterede sider, og hvis teksten i linket har relevans til de ord og sætninger, som du gerne vil findes på. Et link fra en traktor-hjemmeside med teksten "Sanne kører også John Deere i sin fritid", vil ikke gavne ret meget i forhold til at blive fundet på coaching-relaterede emner.

Der er forskellige måder at få relativt nemme links til din side på.

Du kan begynde her på Amino, hvor du i din signatur kan indsætte et passende link tilbage til din hjemmeside med en tekst, der passer til, hvad du helst vil findes på, eks.

Efterfølgende kan du spørge venner, bekendte, forretningsforbindelser m.m., om det ikke er relevant, at de sætter et link til dig på deres hjemmesider. 

Dernæst kan du kaste dig ud i at tilmelde din hjemmeside til nogle af de mange linkkataloger, der findes på nettet. På Aminos wiki findes der en liste over nogle fornuftige af slagsen. Du skal være opmærksom på, at det tager sin tid, og ikke just er det sjoveste arbejde.

Her var nogle bud på, hvordan du kan få nogle forholdsvis nemme links til din side.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:53

Allerførsttusind tak for de svar jeg har fået

-jeg bilder mig selv ind at jeg har "sådan rimeligt" har forstået hvad I skriver Stick out tongue

Jeg har bare flere gange været inde i min profil på Amino for at påføre links og Tags som det vist så smukt hedder. For at sige det som det er: det kan jeg sgu ikke finde ud af. Ved ikke hvor jeg skal hente Tag´sene fra og hvis jeg skriver en hjemmeside bliver den ikke registreret når jeg taster Opdater................. gaaaaaab "always look on the bright side of life, da da da da da da da da" Party!!!

Kh

Sanne

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 12:43

Hej Sanne,

Først mht. tags, så er det noget, man sætter på de enkelte indlæg, og dem skal du ikke tænke på.

Hvis du klippe/klistrer netop denne stump html-kode ud og sætter ind i bunden af din eksisternde signatur, burde der ske noget:

<a href="http://www.mitsannejeg.dk">Personlig coaching</a> 

Jeg har brugt "Personlig coaching" som såkaldt ankertekst. Den kan du bare ændre til, hvad der passer dig.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:50

Nøøøj Frank

Tusind tak, det vil jeg lige prøve senere idag

Ja måske I griner, men jeg synes virkelig det er ufattelig at I formår at huske på al den viden omkring internet - imponerende!

See you

kh

Sanne 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)