Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med wordpress hjemmeside

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jan 23
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej. jeg har fornyligt oprettet en hjemmeside i Wordpress (har ikke erfaring med det). Jeg har fundet ud af jeg ikke har oprettet header osv. så dermed bliver jeg ikke indekseret af Google. Idag ville jeg oprette en kladde og lege med (mens den anden er aktiv) og meningen var at jeg så ville lukke de andre sider når denne var god.Men det nye tema overtog min hjemmeside og jeg måtte have support til at slette. Så mit pørgsmål er hvordan opretter jeg en kladde med et nyt tema uden at fucke med min hjemmeside? For at sikre korrekt opsætning vil jeg nemlig bruge en template/tema da hele problemet med min hjemmeside er at jeg har oprettet den fra scratch uden erfarnig og dermed gjort det forkert.
Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg lavede for et par dage siden et blog indlæg om det er oprette et staging site. Altså en test side. Det lyder tilat det er det du har b ehov for. 

 

Hvis du ikke vil læse det hele, så installer pluginet wp staging (du finder det under plugins) og opret en test side der. Du vil skulle PRO versionen for at udgive nemt. 


link: https://websitecare.io/saadan-laver-du-et-test-miljoe-med-wp-staging-i-wordpress/

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)