Hej allesammen Skriver egentligt kun det her får lige at få lukket lidt damp ud. Kender I det når tingene bare går af h....... til, og man finder sig selv i at tænke over om det virkelig er alle frustrationerne værd. Man siger jo at man skal brænde for det, hvis det virkelig skal blive til noget. Personlig mener jeg selv at jeg virkelig brænder for det, men når alt bare går galt, så er det vel at man finder ud af det. Jeg ved at jeg ikke vil give op, men jeg ville gerne hører hvad gør I andre for at booste motivationen, når det mildest talt ikke går som forventet?
|
Hvordan Klare du de mere besværlig tider?
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
|
Hej, Jeg synes du skal finde dig en sparringspartner som du kan tale med tingene om. Det er fint nok at kunne løse de fleste ting selv, men ofte giver det en stor motivation at tale med en anden om det, da det bringer nye ideer på banen. Du skal nok finde dig en sparringspartner som har noget viden om de ting du har problemer med, alt efter om det er af ren teknisk karakter eller om det er salg eller personaleproblemer. Der er mange udfordringer når man står med det selv, og man kan ikke være god til alt jo. /JJ |
Man er aldrig bedre end sin sidste præstation!
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)