Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betaling af moms over to indbetalinger

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. May 06
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal indbetale ca. 102.000 kr moms for 2. halvår 2022 d. 1. marts. Min bank (Lunar Business) tillader kun at lave betalinger op til 100.000 kr. Større beløb skal godkendes og opsættes af dem. Da jeg pt. ikke har dækning på kontoen (et par større fakturaer bliver først betalt her i januar og februar) vil de ikke opsætte den endnu. Det er jeg lidt træt af, da jeg bare gerne vil have lagt den betaling ind så der er styr på det. Pengene skal nok komme, så der er dækning d. 1/3.

Jeg påtænker at lave to betalinger på det indbetalingskort jeg har. F.eks. ét på 100.000 kr og så de resterende ca. 2.000 kr på et andet. Vil SKAT kunne håndtere det?

Jeg har tilmeldt mig NETS, men det virker først fra næste indberetning.

Mvh. Dennis

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja - eneste er, at du ikke må flytte ind på skattekontoen før 5 dage før din momsfrist, for så skal skat returnere pengene, da de ikke må beholde penge der ikke er forfaldne

fra 5 dage før fristen, kan du lave så mange små dropindbetaliinger på skattekontoen du vil - bare der er til det samlede krav - Du kan også indbetale længe før, men så skal du ind og ændre UDBETALINGSGRÆNSEN under din skattekonto, til over de 102.000 kr blot

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)