Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Krav tøj produktion

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Dec 22
Indlæg ialt: 8
Fra  D Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino,

Jeg er ved at starte min første webshop og i den forbindelse skal jeg bl.a sælge tøj. Jeg har fundet en leverandør og der er gode mulighed for at tilpasse mit produkt.

Jeg har søgt på nettet og har fundet ud af der er forskellige krav til hvad der skal stå i selve tøjet.

Jeg har tænkt mig at få printet i nakken på hver del:

"Mit virksomhedsnavn"
Designet i Danmark. Produceret i Kina
Lavet af 95% Lenzing Modal + 5% Spandex
"Vaskeanvisninger"


Er der noget jeg mangler, eller evt. kunne være en fordel at skrive? Og er det iorden at skrive at den er designet i Danmark, da det eneste jeg har gjort er at skrive mit virksomhedsnavn i nakken og valgt materiale?

Venlig hilsen Thomas
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

thomas2001:
Er der noget jeg mangler, eller evt. kunne være en fordel at skrive? Og er det iorden at skrive at den er designet i Danmark, da det eneste jeg har gjort er at skrive mit virksomhedsnavn i nakken og valgt materiale?

Du bruger farbriks navne for materialerne og her bør man nok tilføje hvad det er produceret af - f-eks 95% Lenzing Modal/Rayon + 5% Spandex (spandex eller oftest brugt Elastan - kan nok bedre stå alene

Det vil jo være falsk markesføring hvis IKKE du har designet det - men blot får leveret noget færdig designet og skriver designet i Danmark men - hvad der sker dig er svært at sige - det kræver at en kunde anmelder det og vil prøve det hos f.eks forbrugerombudsmanden, ud fra din beskrivelse

Du skal måske have størrelsesangivelse med også

Dertil kommer, uden om dine spørgsmål, at du endeligt skal have sammenlignet tilsvarende produkter fra Amazon, Zalando osv, hvor du jo både skal konkurrere på pris og på leveringstid (= have lager hjemme og regne med let op til 40-50% returvarer i en lang opstart - og få SEO arbejde til at gøre, at dine varer opdages af potentielle kunder - det er HAMMERvanskeligt at konkurrere med de store når vi taler tøj og Kina - hvis ikke det er meget speciel niche)

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 28. Dec 22
Indlæg ialt: 8
Fra  D Skrevet kl. 02:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John,

Endnu en gang tak for svar og hjælpen.

Først og fremmest til dit nederste skriv, så har jeg selvfølgelig undersøgt markedet. Jeg er indenfor en niche, der er få konkurrenter og jeg kan tilbyde min vare til samme pris;)

Iforhold til det du skriver med at jeg bruger fabriksnavnene. Dette har jeg undersøgt nærmere. Jeg vil nu istedet skrive 5% elasten fremfor spandex.

Men iforhold til 95% Lenzing Modal, dette kan jeg simpelthen ikke gennemskue. Du foreslår Rayon, men dette må faktisk heller ikke bruges. Jeg har været inde og slå EU forordringen op over tilladte fiberbetegnelser, der er "Modal" faktisk godkendt. Vil du mene at jeg så derfor ikke må skrive Lenzing foran, da dette jo bare specificere tekstilen endnu mere?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

thomas2001:
jeg har været inde og slå EU forordringen op over tilladte fiberbetegnelser, der er "Modal" faktisk godkendt. Vil du mene at jeg så derfor ikke må skrive Lenzing foran, da dette jo bare specificere tekstilen endnu mere?
  det ville jeg så bare gøre - det er et rayon produkt - men jo ikke anderledes end gamle Terylene osv

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

thomas2001:
Lenzing

Bruger du navnet Lenzing modal, skal det være det 100 % ægte Lenzing modal der indgår i produktet. Er det ikke tilfældet krænker du Lenzings varemærke

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)