Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop Brainteaser

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Apr 22
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 05:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Er ignag med at få lavet et par webshops, så kom på en ide til hvordan man kunne lade andre sælge mine produkter, til samme pris, og få nogle procenter af mit overskud, men kan simpelthen ikke huske hvordan det praktisk skulle gøres, for det ville ikke koste mig noget at lade dem gøre det det.

Er der nogle der kan knække den?

Og hvis der ikke er hvordan vil det så kunne gøres billigst? Kan man lave aftaler med et Affiliate Site, Dropshipping Shop, eller hvad vil det koste at få lavet en kode?

Håber i første omgang at der er en der kan knække mit problem.

Med Venlig Hilsen

Andreas

Tilmeldt 15. Mar 22
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hop ind på partner-ads 🙂

Det er et dansk affiliatenetværk, hvor publishers kan 'reklamere' for dine produkter, mod en provision som du selv bestemmer.

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 510
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Både affiliate og dropspipping er muligt. Og mange affiliaters bygger virtuelle webshops, som ser ud som dropshipment, men hvor den besøgende kommer igennem dit checkout. Her betaler du udelukkende affiliate provision.

Spontant er affiliate nok det som er nemmest for dig at komme i gang med. Her skal du blot implementere en tracking pixel (kodestump som du får fra affiliatenetværket) på din webshop og spm gør at klik og salg kan trackes.

Som en tommelfingerregel bør du som minimum kunne betale publishers 2 kr i EPC (din gennemsnitlige ordreværdi ekskl moms og fragt x din konverteringsrate x provisionsats).

Eks. 400 kr x 5% x 10% = 2 kr. Hvis affiliatenetværk tager 20% cut vil din faktiske omkostning dermed ligge på ca. 2,40 kr.

Afhængig af dit produktudbud, så kan det være en god ide at forsyne både affiliate og dropspipping med et produktfeed (ikke så vigtigt hvis du har 5 modeller af massagestole som koster 15.000 - 20.000 per stk.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)