Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 19. Nov 22
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har netop oprettet hjemmesiden easycheese.dk
Hvad synes I om den?
Det er såååå spændende om det fanger danskerne.


Og har I gode ideer til hvordan jeg får spredt budskabet online (udover at booste )
Fra København
Tilmeldt 23. Sep 22
Indlæg ialt: 4
Fra  Bambus Rejser Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det er en pæn og simpel side. Meget positivt.

En hurtigt korrekturlæsning kan godt anbefales. Der er nemlig sluppet lidt norsk igennem :)

Under historien - Her har I fået skrevet: "Håkon og Jon Erik spiste morgenmad sommeren 2016 og høvlede af osten som var pakket UT af plastikposen og stod kondensvåd på et fad".

Under ofte stillede spørgsmål - Her har I fået skrevet "selger" under punkt fire.

Jeg skimtede blot lige, så måske der er flere der lige hurtigt skal rettes :)

Held og lykke med det.

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Der er flere ting I bør være opmærksom på.

En god ting er altid at have div. betingelser et sted så folk ret hurtigt kan overskue dem og skille dem ad.

Da I af uransaglige årsager fravælger at have en footer på siden hvor disse typisk er, så skal man lede efter dem og når man så finder dem, så er de rodet sammen.
Bare tag jeres cookieconcent. Når man vælger den kommer man til en side og bliver præsenteret for privatlivsforordning og så når man begynder at scroole ned på siden finder man jeres holdning til cookies.

Lav 3 undersider Cookie, Privatliv og evt. databehandler.

Lav en footer hvor i også kan have sitemap, information og alt andet stående.

Der er ikke lavet SEO på siden. Det skail have gjort i en fart.
Der skal fokus på Metebeskrivelser (mangler 81%)
H2 mangler 43%
Linkbuilding

For mange af billederne er uskarpe og det gavner ikke siden.

Rent grafisk...
Kan godt forstå koblingen mellem det gule og så osten, men hvorfor ikke køre det helt ud hvor der er hulle i det gule (huller i osten)?
Få lavet buttons som trekantede oste.

Siden er pæn og ordentlig, emn det er lige før jeg vil sige den er for simpel med for lidt indhold.
Ved godt det er få produkter, mennnnn

og så en lille læring fra andre shops med et meget smalt udbud af produkter.
Hvis i vil det her g vil leve af det på sigt, så skal der flere relaterede prosukter på i en fart.

Held og lykke

Spacesurfer.dk

Spacecomander Kenneth Mørk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Et mangler indhold siden meget lidt på siden , lille område som skrevet før men prøv få 300 ord forside husk der en H1 overskrift og gerne mindst en h2 overskrift inddele teksten med .

indhold kan også med en blog der kan du også tilmelde dig rss feed sider bare en enkelte eller 2 .linkkataloger.dk findes også disse men også  steder hvor tilmelde sig andre sider men først indhold siden din egen . 

overveje flere produkter måske linke imellem nogle sidder du opretter da det er et lille emme . få gerne nogle flere ideer

personligt ville jeg oprette denne side du har som en blog og linke til et hoveddomæne hvor sælges alle mulig vare , du kunne jo få nye ideer lave små emme blog og linke alle sammen til en stor side bare en ide dog jo alle små sidder skal jo normalt have et par links så et stort arbejde men en stor sidde alle mulig produkter giver nok større overskud .

ideer salg små lave blog kunne jo være alt muligt the kopper eller smart madkasse , god æggebeholder , med mere .

sociale deling mangler hjemmeside Facebook og Instagram især de 2 synes jeg er gode .

installere seo plugin jeg bruger selv Yoast SEO den synes jeg er god .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

ved rss feed  kataloger skal man dog passe på der kan opstå duplikat , derved  det tekniske faktiske gjorde jeg fejl i starten,  en seo ekspert rådet mig dog sætte læse mere på min blog ,  derved når de sider tog rss feed var kun en linje min side den tog , desuden kan man selv gå ind rette egen hjemmeside de tekster løbede da jeg  opdaget de feed ´rss  sider kun opdaterer en gang ens side dem jeg brugte  , synes du det virker for svært alt det arbejde for at tilmelde din side, der kan man også lade være , der findes så mange andre gode steder .

wordpress har både blog og sider det er kun blog rss feed kataloger crawler .meget vigtigt lader være tilmelde dig rss feed steder  hvis du ikke passer på .

alle steder  tilmelder dig skriv unikke tekster  brug ikke indhold fra egen hjemmeside meget vigtigt 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 03:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan også anbefale at i får rettet teksterne igennem, da der er en norsk rundt omkring. I bør også kigget på SEO, da der er en hel del, der kunne gøres bedre. Ellers synes jeg det ser fint ud Smile

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Skævinge
Tilmeldt 1. Feb 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

sjov ide. original. Der skal nok SEO optimeres lidt i teksterne. Altså bruge keywords og tags bedre

Skal du afholde et arrangement eller skal kontoret have nye navneskilte - Så har vi alt du skal bruge hos > Kongresartikler.dk

Fra Hornbæk
Tilmeldt 11. Dec 22
Indlæg ialt: 26
Fra  Restaurant.dk Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Spændnede projekt og hjemmeside - held og lykke med den :-)

Tjek stavningen, skalér billederog arbejd mere med SEO.


DBH.
Restaurant.dk
Tommy

Vi bygger på at gøre Restaurant.dk til landets bedste og største madoplevelse !! Relancering i 2023.

Tilmeldt 24. Dec 22
Indlæg ialt: 32
Fra  Kapture.dk Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et fedt produkt :)

Tilmeldt 19. Nov 22
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for din kommentar

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)